• 28 Aug

Pampig musik in eller pampig musik ut?

Vad tycker ni? Ska man ha pampigare musiken in och lugnare ut eller tvärtom? Pratar med en kompis om detta för hittat en underbar pampig sång in och ville spela lugnare ut men hon tycker tvärtom.

• Svar på tråden Pampig musik in eller pampig musik ut?
  • bongen80

pampig in skulle jag haft. Liksom här kommer vi!!!!

• didis

Pampigt in!

Vi kommer ha introt ur Final countdown (vi har en kort promenad).

• 28 Aug

Så jag känner med. Särskilt då det är ett stort följe och allt med tre näbbar, två tärnor, marsalk och vi Vill liksom göra STOR entre så alla bara WOW! typ Ut känns som man mer vill slappna av och njuta och bara.. glida

• Aleta

Ta det som känns bäst för er så klart!

Jag tänker själv att man vill göra pampig entré och sedan vill man verkligen fira när man går ut.
    28 Aug skrev 2009-02-25 10:33:12 följande:

Och ut?
  • 28 Aug

Oj.. då måste man hitta en till pampig låt haha

• Mrs4ever

Lite lugnare in. (då ska ni skrida och alla ska se hur fina ni er)
    Och sedan pampigt ut för att "fira" och för att förstärka den mäktiga känslan av det man nyss gjort.

Men det är bara min åsikt =)

• Bettertogether

Svår fråga... Men lugnare in och pampigare ut skulle jag säga... :)

Jag tänker föreslå m2b att vi tar "introt" ur Beatles -All we need is love, som är lite lugnare, och ha några tjejer att sjunga "love, love, love" vid inmarschen... Sedan fortsätter vi med samma sång ut, bara det att nu kommer detdär klämmiga "All we need is love", och trumpetsolot ;P Mycket coolt och häftigt!

• MrsCoverdale
    Bettertogether skrev 2009-02-25 10:40:06 följande:
    Svår fråga... Men lugnare in och pampigare ut skulle jag säga... :) Jag tänker föreslå m2b att vi tar "introt" ur Beatles -All we need is love, som är lite lugnare, och ha några tjejer att sjunga "love, love, love" vid inmarschen... Sedan fortsätter vi med samma sång ut, bara det att nu kommer detdär klämmiga "All we need is love", och trumpetsolot ;P Mycket coolt och häftigt!
    Det var faktiskt en rätt ball idé!!

Annars röstar jag så pampigt det bara går IN sen kan man göra vad man vill ut.. (vi ska ha 6pers som framför Ronja Rövardotter låten acapella!)
Svar på tråden Pampig musik in eller pampig musik ut?