• melonbuske

Stockholmsträffar blivande brudar

Är det fler än jag som bor i Stockholm, planerar bröllop och som tycker att det skulle vara roligt att träffa fler i samma sits? Själv planerar jag att gifta mig med min älskade i juni 2010 men alla är välkomna!

Kom igen nu alla Sthlms-brudar! Tänk va mysigt att träffas över en fika och prata om allt som har med bröllop att göra!!

• Svar på tråden Stockholmsträffar blivande brudar
  • soon and very soon

har ju inget på papper, allt snurrar där uppe..... behöver börja fundera på bordsplaceringen dock , men det kan ju bli svårt för er att hjälpa till med.

• melonbuske

då är vi ju i alla fall en 4-5 stycken :) en väldigt bra början ^^

• melonbuske

jo, men om du har nån särskild tanke på inbjudningskort eller andra dekorationer eller nåt som man kan ta med. :)

• Bambi76

Håller helt med dig!! :)

melonbuske skrev 2009-03-23 11:31:44 följande:
    då är vi ju i alla fall en 4-5 stycken :) en väldigt bra början ^^
  • melonbuske

sitter just nu och surfar runt på olika förslag till festlokal.... usch va mycket det finns... synd bara att så mycket ska va dyrt. :( vill ha nåt nära vattnet men ändå centralt fast med grönområden... *ler*

• Bambi76

Vet inte om du kollat in denna
    www.bokalokal.se/

melonbuske skrev 2009-03-23 11:35:21 följande:
    sitter just nu och surfar runt på olika förslag till festlokal.... usch va mycket det finns... synd bara att så mycket ska va dyrt. :( vill ha nåt nära vattnet men ändå centralt fast med grönområden... *ler*
  • stressad bride2b

Jag har det mesta i datorn och i huvudet, men min mun kommer nog gå i ett ändå... som vanligt :)

Vi kan ses utanför Bageriet/konditoriet som ligger mitt emot food courtet. För det är en så pass liten utgång så det ser nog halv-onaturligt ut att liksom bara hänga där. Så om ni ser nån som "hänger" utanför konditorier så är det en blivande brud... Eller så är det nån annan som blir förvånad när man frågar om ni ska gifta er :D

Jag heter Anna iallafall och jag kan meddela innan vad jag kommer att ha på mig och vara där lite innan och samla ihop oss alla :D Om ni vill!

Va kul!

• Bambi76

Jag heter Fia (och är faktiskt döp till bambi så ni kan kalla mig det med om ni vill *S*)

• stressad bride2b

Va bra! Vi kanske kan lägga in ett nytt inlägg med datum och tid och våra namn så kanske fler hakar på? Vill du göra det Sandra? Tjo

Svar på tråden Stockholmsträffar blivande brudar