• melonbuske

Stockholmsträffar blivande brudar

Är det fler än jag som bor i Stockholm, planerar bröllop och som tycker att det skulle vara roligt att träffa fler i samma sits? Själv planerar jag att gifta mig med min älskade i juni 2010 men alla är välkomna!

Kom igen nu alla Sthlms-brudar! Tänk va mysigt att träffas över en fika och prata om allt som har med bröllop att göra!!

• Svar på tråden Stockholmsträffar blivande brudar
  • stressad bride2b

Men ok, då skulle alltså TISDAG den 31 mars kl 18 funka? Bambi, jobbar då där på tisdag också?

• melonbuske

tisdag skulle funka för mig, så vitt jag vet iaf. :)

• Bambi76

Japps, jag jobbar där alla dagar ;D
    Men måste nog hoppa även om det blir på tisdag :(
    Op:ar mitt knä på måndag så jag vet inte hur ajg mår men mår jag ok så kommer jag gärna med kryckor :)

stressad bride2b skrev 2009-03-23 11:17:49 följande:

Men ok, då skulle alltså TISDAG den 31 mars kl 18 funka? Bambi, jobbar då där på tisdag också?
  • melonbuske

kryckor är också välkomna bambi76 ^^

• stressad bride2b

Ja, klart vi måste ha med ett par kryckor! En brudträff är ju inte fullständig annars :)

• soon and very soon

stressad bride2b skrev 2009-03-23 11:25:30 följande:

Ja, klart vi måste ha med ett par kryckor! En brudträff är ju inte fullständig annars :)
    tisdag 31 låter bra! hur vet vi vart vi ska ses osv???
  • Bambi76

Mår jag bara bra så kommer jag :)
    Kommer att vara hemma från jobbet på tisdagen så jag kan ligga hemma och vila ordentligt innan :D
    Och kan jag inte köra själv så får min m2b skjussa mig och komma och hämta mig när vi är klara:)

• melonbuske

jag hoppas att alla tar med sig sina planeringar och sånt ;)

• djurö 09

Jag kommer också om inget dyker upp emellan. :)

Svar på tråden Stockholmsträffar blivande brudar