• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ankan80

Åhh, va jag blir TRÖTT på folk som inte lovar de skall komma en viss tid men inte gör det.....dör ju av hunger här!!

• Hvidbrud

Klar att det kommer att ta sig!
    Såg ett intressant program här i DK om männs sädeskvalitet igår. Om temperatuten i kulorna...
    Sitter en man med benen i kors, eller med en bärbar i knäet i en timme kan temperaturen bli så hög att det försämrar kvaliteen väldigt mycket och det tar 30 dagar att ersätta de soldaterna. Tänkvärt! Så se till att mannen håller kulorna kalla!

• lanovia 08

Morr! Sånt blir man tokig av!

Men du det bästa är ju att de inte har lovat att komma enligt vad du skrev. (förlåt var bara tvungen att märka ord)

Ankan80 skrev 2009-03-11 12:40:27 följande:
    Åhh, va jag blir TRÖTT på folk som inte lovar de skall komma en viss tid men inte gör det.....dör ju av hunger här!!
  • lanovia 08

Man får ju hoppas, men har ju inte gått så bra än så länge. Finns ju sedan dem som de tar 6 år för...
    Tur att mannen inte hör mig nu. Han blir så "sur" när jag tänker så här.

Hehe... kanske skall stoppa is i kalsongerna nästa gång då.

Hvidbrud skrev 2009-03-11 12:41:34 följande:
    Klar att det kommer att ta sig!Såg ett intressant program här i DK om männs sädeskvalitet igår. Om temperatuten i kulorna...Sitter en man med benen i kors, eller med en bärbar i knäet i en timme kan temperaturen bli så hög att det försämrar kvaliteen väldigt mycket och det tar 30 dagar att ersätta de soldaterna. Tänkvärt! Så se till att mannen håller kulorna kalla!
  • Ankan80

Hehe...hoppsan

lanovia 08 skrev 2009-03-11 12:49:21 följande:

Morr! Sånt blir man tokig av! Men du det bästa är ju att de inte har lovat att komma enligt vad du skrev. (förlåt var bara tvungen att märka ord)
  • passionsblomman

NU har min sambo kommit på hur knäpp läkaren var häromdagen!

Så han ringde hem och skulle ha namnet på honom...

Snacka om att behöva tääääänka innan han får ihop det i skallen

Lanovia: Klart det kommer att ta sig!!!

• Ninnispinnis

Hallihallå!

Testet hos B M var naturligtvis negativt, men det var ju också ett urinprovstest så det var ganska väntat. Vet inte när eller varför man får göra blodprov?

Hon trodde nog att indianerna snart skulle komma, "nu när jag vet att det är negativt". Passade på att fråga om huruvida man kan se om allt står rätt till "där nere", med tanke på ärrbildningar i äggstockar och liknande. Hon sa att man kan se det på VUL, och gav mig namnet på en mottagning i närheten. Ska nog ringa dit och boka in ett VUL, för att se om allt verkar friskt, sen låter jag saken bero.

• Ore

Tråkigt med negativt, Ninnis. VUL låter som en bra idé.

Tack för grattis

Blommis: Maken behövde litet tid att smälta det, han vill helst att vi väntar litet "och blir mer säkra", men han hade inget förslag på vad jag skulle göra efter ett tags väntan för att bli mer säker på att jag verkligen är gravid... Han tror för övrigt att det är en flicka

• lanovia 08

Vad skönt att fått prata med BM i alla fall. Det kanske är en bra idé att göra ett VUL då? Så att du kan få bekräftat att allt är som det skall istället för att gå o oroa dig.
    Men vad är VUL? *ser dumt frågande ut*

Ore, vad söt din man är. Men det är nog svårt även för dem att ta in vad som verkligen händer. Han står ju bara vid sidan om och försöker fatta att hans fru verkligen är gravid.

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)