• SochK

Ballerinaskor?

Någon mer som ska ha ballerinaskor till brudklänningen? Jag är lång så det räcker, och använder aldrig klack normalt sett. Är det fult med en finare modell av ballerinaskor då? Jag känner mig ju garanterat mer bekväm i skor utan klack.

• Svar på tråden Ballerinaskor?
  • källerudd

Jag hade oxå tänkt ha ballerinaskor så det hoppas jag går bra...

• Kajsalisan

Jag tror att en bekväm brud utan klackar är mycket vackrare än en obekväm brud i klackar är!! Det finns ju så många fantastiskt vackra ballerinaskor så det tror jag inte skulle vara någon som tänker att det ser konstigt ut?

• Fru Wi

Jag ska också har ballerinor, eller iallfall platta skor. Har aldrig klackar annars och känner mig bekvämare i ballerinor. Sen kommer ju bara frågan om hur de ska se ut. {#lang_emotions_surprised}

Om någon av gästerna tycker att det ser knasigt ut så får de helt enkelt tycka det, sånt bryr jag mig inte om. {#lang_emotions_wink}

• altervattnet
    lillamaa skrev 2009-02-16 19:52:12 följande:
    jag ska ha dessa skor, beställt från ebay :)blivandefrux.blogg.se/2008/june/dessa-vill-ja...
    Åh vad fina !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag har också tänkt ha ballerinisar, iaf på kvällen när man ska dansa :)
    jag är kort ,158 men det skiter jag i ! :) är inte så van att gå i högklackat så det blir nog bra med lite plattare skor
  • justagirl

Jag struntar faktiskt i vad andra tycker att jag ska ha på fötterna, det är ju inte dom som ska gå i skorna hela långa dagen...kör också ballerinor. Bild finns på min blogg (se presentationen)! Köpte att par vanliga på skopunkten och pimpade dem med pärlor från panduro...blev jättefint!

• 20080719

Jag hade högklackat sen bytte jag till ballerina när detva dags för festen :)

• MammaMiaa

Jag tänkte inte ha så höga klackar. Det finns bild i galleriet på tänkbara skor som till mig.

• Fenixx

jag ska också ha ballerina, passar bäst till vårat tema med. bild finns i galleriet.

Svar på tråden Ballerinaskor?