Vad fick ni idag?
Idag är det alla hjärtans dag. Jag fick en bukett & choklad, av min blivande man . Där är bild i galleriet
Idag är det alla hjärtans dag. Jag fick en bukett & choklad, av min blivande man . Där är bild i galleriet
vi glömde ju såklart bort hjärtans dagen idag......men jag lagade smarrig ost-spenat fylld kyckling filé med parmaskinka och han körde mig till jobb
grattis Maalin
Blev bjuden på restaurang igår,,,mysigt:)
Jordgubbar i ett hjärta och jätte fina blommer.
En bok och han fick ett par strumpor Firade lite förra helgen med restaurang besök då vi hade vår 5 årsdag, brukar "slå ihop det"
Min m2b hade tappat upp vatten i badkaret och lagt i röda rosblad. Jättefint och mysigt!! Jag blev så rörd och glad. Av mig fick han "bara" en ask med sin favoritchoklad, Mozartkulor...tror de heter så.
Ingenting :)
Jag fick en liten hund med ett hjärta och en ask gelehjärtan av min blivande man. Han har födelsedag på alla hjärtans dag så han fick lite annat av mig
Jag fick först en härlig frukost på sängen, och dessutom sovmorgon (trodde jag skulle tvätta, men det hade han gjort)..Sedan skjuts till och från jobbet...när jag kom hem hade han gjort middag (han lagar aldrig mat, han är urusel på det..) jag blev väldigt förvånad. Fick dessutom gå på "skattjakt", han hade placerat ut trisslotter lite här och var..Sen fick jag en röd ros :)
Tog ut mig på italiensk restaurang och gav mig Mariah Careys Butterfly parfym...sååå god!
Ett sms