Augustibröllop
Va kul, vi gifter oss den 22 Augusti, vill att tiden ska gå fort fort fast vi har massor att göra
Va kul, vi gifter oss den 22 Augusti, vill att tiden ska gå fort fort fast vi har massor att göra
Vet hur det känns gav upp köpte sådana fördig tryckta som vi bara fyllde i namn, datum osv på.
Vi bor på Irland så skickade ut inbjudningarna till våra irländska gäster denna veckan ska skicka till sverige ganska snart eftersom det är en del som måste åka en bit. med semestrar mm.
Va har ni bokat annars?
Vi har bokat kyrka, lokal för festen.
Min kusin kommer ta korten hon är super duktigt gått några kurser så hon hobby fotar i studio.
Sen har min klänning kommit köpte den från Usa så den kom förra veckan behöver ta in den något men viktväktar så tar det närmare.
Har mina brudtärnors (eller brudtärna en av mina systrar har ändrat sig o vill inte va brudtärna längre) men har 2 klänningar. Hitta dem på rea i en brud butik här 500sek styck va nedsatta från 3500kr perfekt precis rätt strl o färg.
Har prelimnär bokat catering men ska träffa dem när vi e i sverige nästa gång,har fixat med florist o valt ringar min har kommit m2b är bortskickad för att strl ska bli rätt.