Inlägg från: GladaEmma |Visa alla inlägg
  • GladaEmma

23 Maj 2009

Vi åker till Samos kl 06 dagen efter så det gäller att inte hälla i sig alltför mycket ;)

Jag kör barbent för att minska risken för maskor - tar boxershorts istället...så klibbar inte låren ihop heller =)

• GladaEmma

Gjorde en provuppsättning idag och jag är verkligen supernöjd!

• GladaEmma

Jag är himla glad att jag fick provuppsättning - det stillade några nerver =)

Jag tog inga bilder faktiskt, men det är en massa lockar. Ska ha i löshår för att få det fylligare.

• GladaEmma

Ååååh - ska på sista inprovningen av klänningen om en stund. Nu märks det att det närmar sig =)))

• GladaEmma

Hade sista inprovningen av klänningen igår - gick jättebra. Fullkomligen älskar klänningen

• GladaEmma

Tack paulaner, ja det känns himla skönt. Allt börjar falla på plats nu.

Började binda ihop festprogrammen igår. Gör hål i dem med en sån där man gör hål i skärp med så det är lite jobbigt bara...tror faktiskt jag ska överlåta håltagandet till m2b så kan jag trä igenom tråden =)

• GladaEmma

Skönt att han haft kul JoM =)

Min m2b hade sin sexa helgen som gick. De hade supit rejält på fredagen så när de skulle sporta lite dagen efter blev det 2kamp istället för 5kamp. Sen in i bastun. De skulle då dricka lite öl och sen fortsätta med ölen vid grillningen på kvällen. Han hade dock varit så sjukt bakis så han hade bara fått i sig två öl under hela lördagen! (iofs skönt för mig tyckte jag för han var ju därmed inte bakis när jag hämtade honom på stationen på söndagen! haha)

• GladaEmma

Är det fler än jag som börjar känna av pirret i magen lite mer konstant nu? Uj...det är riktigt nära nu

• GladaEmma

Men FY så jobbigt. Jag hade nog inte fixat det! Usch! Jag är sååå glad att vi har mer eller mindre allt klart. Ska kopiera upp bordsplaceringen på A3 och lite annat smått bara...

Moninan skrev 2009-05-11 09:37:32 följande:
    ja det är nära nu! Men har lite panik! Igår ringde kvinnan från butiken om att hon har problem med att få hem m2bs kläder. Det enda hon har är hans skjorta. och hon har ingen aning om när de kommer eller om de ens kommer. Så hon får till på tors sedan så måste vi hitta någon annan klädsel.Är nyfiken på ni som har blivit hippade! Vad hände?
Svar på tråden 23 Maj 2009