23 Maj 2009
Hahaha snyggt jobbat!!! Herravdelningen kan ju klart vara ett alternativ om jag inte hittar några. Tänkte även fråga nån ateljé om de kanske kan sy ett par till mig annars. Det är ju skönt att ha såna under kjol på sommaren =)
Hahaha snyggt jobbat!!! Herravdelningen kan ju klart vara ett alternativ om jag inte hittar några. Tänkte även fråga nån ateljé om de kanske kan sy ett par till mig annars. Det är ju skönt att ha såna under kjol på sommaren =)
Ja det är värdelöst - känns som att man inte kan gå ordentligt eftersom inte låren rubbas! Suck! Jag lovar att meddela om jag hittar några.
Nä precis - SUCK! MÅSTE hitta ett par!
=) inte fel
Jag hade kontaktat prästen själva och bestämt träff - det är så skönt att ha det gjort =)
Drickan behöver vi inte fundera på - våra föräldrar ska ta en tripp till Tyskland och handla...skönt att slippa det
Jag kommer ge min m2b en fin klocka som han önskat sig i flera år i morgongåva...lite som kompensation för min dyra ring.
Min hippa blir 16/5 så då ska jag duscha direkt på morgonen och i alla fall lägga lite makeup så jag inte är alldeles glåmig
Jag vet när den bli pga att jag vet vem som börjat dra i det. Hon bor på Gotland och kommer ner för bröllopet redan sent den 15e så det blir den 16e... Min diskrete m2b har dessutom uttryckt att han inte vill boka något den helgen (vi skulle haft grillfest då, men den avbokade han...)
Vad är en fyrstav JoM?
Jag är oxå lite "nervös" av att ha hippan sista helgen. Den vill man ju egentligen kanske gärna ha ledig för att kunna fixa sånt man inte hunnit med innan... Får tänka positivt - man har ju Kristi Himmelfärds ledig och vi har även tagit ledigt klämdagen så vi har ledig tid då. Kan dessutom ta hjälp av toastmaster och madam då för de ska bo hos oss sista dagarna...
Våra gäster kommer inte förräns onsdagskvällen, så det är ganska skönt ändå på nått sätt. Då kan man pyssla på söndagen iaf (om man inte är totalt superbakis!)
Jag hittade ett par igår!!! Jag är överlycklig!!! Det fanns på Twilfit! De är totalt osexiga kan jag säga...ganska höga i midjan och ganska långa ben, men nu har jag ett par i alla fall och behöver inte ha panik. Tänkte fortsätta leta ändå så får jag se om jag hittar några lite snyggare, men lättnaden är TOTAL!!!