Inlägg från: lecaroline |Visa alla inlägg
  • lecaroline

23 Maj 2009

Måste bara säga att detta är en jäkla trist morgon och det spöregnar ute .. igen..

Men nu är det bara 15 dagar kvar!!

• lecaroline

JoM maj09 skrev 2009-05-08 10:59:25 följande:

Igår eftermiddag haffade några min m2b för en "halvsvensexa", (den riktiga är planerad till nästa helg). Jag hade förstått det som att de skulle gå ut några stycken och dricka öl på kvällen för det var några som inte kunde vara med på svensexan men ville göra något för honom ändå, dessutom var det ju torsdag och jobb idag.. Men nu ligger han hemma hos sina föräldrar helt däckad och kan inte ta sig till jobbet för han mår så dåligt. Han har inte ens hört av sig till mig och svarar inte på telefonen utan jag var tvungen att ringa till hans pappa och höra om han visste något. Så lite irriterad är jag.. både på hans vänner som trycker i honom så mycket sprit (eller vad det nu var) och även på honom som bara tar emot och dricker när han vet att han brukar bli dålig av för mycket. Om jag känner honom rätt så är han nog inte så nöjd idag men det är ju lätt att vara efterklok..
    Han är nog inte så nöjd alls
    Fy vad pinsamt att ligga hos sina föräldrar och vara helt däck.
    Och missa en arbetsdag pga av det också. de kommer ju skaratta gött åt honom på måndag
  • lecaroline

Min m2b ska de klä ut i Prinsessan Leyas vita dräkt och peruk med hennes runda frisyr
    Nu får ha igen för gammal ost som en vän till honom sa!!!

• lecaroline

Jag blev hippad i lördags. De hade planerat och blandat in min chef för att få in mig på jobbet så fort som möjligt på lördagen. Och jag förstörde allt genom att ringa dem först. Klart att det var "fel" person som svarade som inte skulle vara där

Vi hade det hel mysigt. Jag skulle köpa min outfit i en secondhand butik. Var en bland de dyraste jag varit inne i... Tillslut hittade vi en söt liten gul klänning som kostade 100kr. Så jag köpte den. Sedan fick jag inte följa med in i nästa butik för lite skulle det synas att jag blev hippad föruton tiaran och slöjan.

Vi inhandlade mat som vi åt hemma hos en kompis. Efter detta skulle jag fotograferas till en kalender som min m2b ska få. Alla hade var sin månad och så började klädbytet och fotandet och skrattandet

Sedan blev det ögonbindel på spårvagn iväg till Lacerdoom och vi sprang runt och krigade i 40 minuter. Riktigt svettigt!!
    Dusch och bastu stod sedan på schemat och meeeer alkohol.

Sedan tillbaka till kompisen där vi mötte upp en sminkös. Som förvandlade mig till en råsminkad tjej med ögonfransar (men ändå fint) Sedan bättrade hon på de andras sminkning. Klockan var nu mycket och det bar in till avenyn till en resturang. Maten var suverän. Och jag förstod att detta var inte sista stället utan vi skulle dansa också. Och när vi kommer in så sitter pojkarna där och festar och väntar på oss. Så jag och min m2b fick avsluta kvällen tillsammans

(De har inte varit lika snälla med honom under svensexan)

• lecaroline

Vad hysteriskt mycket man har att göra nu!!

Har ni börjat att träna vals???

• lecaroline
    GladaEmma skrev 2009-05-12 11:51:28 följande:
    Ni får ta en svängom där hemma ;)
    Vi ska ta en sväng om i helgen på dansbanan.
    Något tipps om bra nybörjar låt??
  • lecaroline
    GladaEmma skrev 2009-05-12 13:36:12 följande:
    Ta såna med tydlig valstakt! "Come away with me" "You light up my life"... Jag har en lista hemma - påminna mig så skriver jag in den här ikväll
    En lista låter bra

Nu var jag iväg och beställde brudbukett och allt där till (ej borden) Går på ca 2000kr..

Mycket, lite??
  • lecaroline

Jag ska försöka få bordsblommorna så billigt som möjligt..
    Hade inte alls räknat med så här mycket från början.
    Men det kommer att bli fint

• lecaroline
    Tillde skrev 2009-05-12 22:27:15 följande:
    Ååååh tjejer jag är så FÖRKYLD!!!! Är på ett sätt glad att det bröt ut här i helgen men det MÅSTE bara ge sig innan nästa helg! Jag som ALDRIG brukar bli sjuk!!! Håll tummarna för mig!!
    Håller tummarna att du mår bättre nu!!

Har ni sett långtids prognosen väder..

Det skulle regna på fredagen men det har ändrats ser ut att bli en stor sol både fredag och lördag

vader.aftonbladet.se/
  • lecaroline
    FruLindberg09 skrev 2009-05-13 12:48:06 följande:
    Är i exakt samma sits o gifter mig 23 maj, eller njae jobbar ju o båda går på dagis. Men nu går alltså vattkoppor förskolan.Hittils bara 1 barn smittat, min stora fasa att de vaknar upp den 23 maj, prickiga o sjuka. VAd 17 gör man då???
    Man kan ju ta på dem kläderna och dra med dem. Man känner sig oftast inte så sjuk. Det tråkiga är ju att det smittar och att det är värst för de äldre som inte haft det..

Leta barnvakt som har haft det... Jag skulle nog förbereda för att de får det, så man inte behöver tänka på det senare och så brukar ju inget hända när man har skyddsnät
Svar på tråden 23 Maj 2009