Inlägg från: lecaroline |Visa alla inlägg
  • lecaroline

23 Maj 2009

Jag har pyzzlat hela helgen, så nu är det att köpa mera och fortsätta pyzzlandet.
    Det är mycket viskande runt omkring mig nu så något är i görningen och då vill jag kunna slappna av och veta att jag kan unna mig en heldag med mina vänner

I Fredagskväll så ställde vi fram alla bord och stolar och började planera hur det skulle se ut. det tog bara 3 timmar och då fick vi ändå hjälp av en stor stark karl.
    Men nu kan vi göra placeringslistan.

Ikväll bär det av till ikea en sista ggn. Ska köpa vaser, ljus, mer lakan, tyg.. Något jag glömt som kan vara bra att inskaffa där??

• lecaroline

Tack det hade jag glömt att skriva upp...

MER!!

• lecaroline

Hur gör ni med musiken?

På dator hade jag tänkt mig. Men jag vill inte ha den där tysta sekunden. Någon som vet hur man fixar "omlott"??

• lecaroline

Vi har band, men när de har spelat klart ca 3 timmar så sköter vi musiken själva...

• lecaroline
    paulaner skrev 2009-05-05 16:45:07 följande:
    Jag har blivit provsminkad idag. Är supernöjd!! Jag blev jättesnygg utan att se sminkad ut, och hon lade en make-up som gör sig extra bra på foto - och som samtidigt ser bra ut i dagsljus. Och som håller för ev tårar och regn. Helt fantastiskt hihi.Jag var lite rädd för spackel-effekten, men det blev inte alls så
    Vad kul jag fick bara provsminka ett öga :-S

Men jag är övertygad om att det kommer att bli bra i slutändan. men man är ju så j-la nyfiken!!
  • lecaroline

Ikväll ska jag träffa mina servitriser och gå igenom vad jag vill och visa hur det ser ut.

Fixa lite småpyzzel och bocka av!!

Är det nu vi ska börja gå ner i vikt av ren stress???

• lecaroline
    paulaner skrev 2009-05-07 11:14:24 följande:
    Ja, det är mitt sista hopp Jag har nämligen inte hittills lyckats gå ner de trivselkilon som jag ville ha bort inför den stora dagen hahaha.
    Inte jag heller! Jag mår inte bra pga av pollen allergin måste hålla mig pigg och glad på jobbet eftersom vi håller på med pengar.
    Så lägga in bantning i detta hade inte funkat.. Försöker dock röra på mig mer.

Vi får kämpa på dessa futtiga dagar som är kvar
  • lecaroline
    paulaner skrev 2009-05-07 11:27:14 följande:
    Jag är också pollenallergisk!! Och min blivande. Hoppas det är hyfsat lugnt den 23/5. Björken har nog blommat färdigt här då i alla fall.
    det är nog mycket bättre då!
  • lecaroline

Jag hade skrikit av mig mycket om min svarade så...

Har gjort det också vid några tillfällen när han inte tycker att man gör något. Typ städning mm mm. Utan han får göra aaaaallt.

Och jag har sagt det många ggr är det bara jag som gifter mig eller är vi två.. För det är bara en som ser till att det händer något!!!

Det blir nog inte bättre.. sorry

• lecaroline

Jag har träffat tjejerna som ska duka och servera mm.
    De var jätte nöjda och tyckte att det ska bli jätte kul.
    1000kr var får de och då blev de ännu gladare. Bättre än vad vårt jobb betalar dem..

Hur mycket betalar ni för er personal??

Svar på tråden 23 Maj 2009