priset på er brudbukett???
Vad kostade er brudbukett och hur såg den ut?
Vad kostade er brudbukett och hur såg den ut?
Min bukett kommer kosta ca 1500 kr, egentligen tycker jag det är på tok för dyrt. Men jag har fastnat för en speciell florist och det är deras pris!
1000kr, bukett med ljusrosa rosor och hållare till, samt lite grönt (blad) längst ner och vit (tunt spröt-vet ej vad det är...) som ligger runt...i sthlm.
Miss Emi: Måste bara fråga, om du har gjort en provbukett redan och kanske ska göra en till och sen köpa blommor för 700 kr till den riktiga...då har du väl kommit upp i nästan 1.500 kr ändå?
Jag tror att det slutar på ca 2600 kr, brudbukett, sex tärnebuketter och två corsager. Då har jag valt band de dyraste blommorna som finns
Vi betalade 2600 för min brudbukett med kallor (se galleriet), corsage och en liten näbbukett.
Min bukett kostade 650 kr, kolla mitt galleri.
Min kommer väl gå på mellan 1000-1500
... fast hon skrev väl att hon hade testat med typ ICA-rosor och de kostar knappast 800...
Min kostade 800 kr - fast hade det varit jag som hämtat den så hade jag aldrig betalat så mycket för den eller ens tagit den med mig för den var inte alls så som jag beställt den, allt var bara fel. Välj florist med omsorg!
Vad trist!
Jag kan bara hållamed: välj med omsorg. Och tänk en sekund på att priset kanske också handlar lite om vad den floristen kan, billigt och bra är inte självklart att det hänger ihop...