• Claristar

Fotograf i skåne

Hejsan.

Det är så att det är hög tid att bestämma sig för en fotograf och vi har mycket svårt för det då vi inte vet vilka som är bra.

Men vi har hittat några som verkar intressanta men är dem duktiga???

Är det någon som har fotograferats av
    Thun phography??

Finns det andra runt höör,hörby området som är duktiga??

Tacksam för svar

• Svar på tråden Fotograf i skåne
  • Essovich

Jag håller nog inte heller med dig allehanda ang. Marit Lasson. tycker hon är superduktig!

/Jessica

• allehanda
    Essovich skrev 2009-02-24 22:53:57 följande:
    Jag håller nog inte heller med dig allehanda ang. Marit Lasson. tycker hon är superduktig!/Jessica
    Jag talade inte om duktighet när jag skrev mitt inlägg.JAG och många med mig tycker att det är samma foto,med olika brudpar var gång man ser Marit Lassons bilder.Som tur är tycker vi olika.
  • Formfranska
    allehanda skrev 2009-02-25 16:59:34 följande:
    Jag talade inte om duktighet när jag skrev mitt inlägg.JAG och många med mig tycker att det är samma foto,med olika brudpar var gång man ser Marit Lassons bilder.Som tur är tycker vi olika.
    Hmm, kände att jag var tvungen att bryta in här. Blandar du ihop Marit Lasson och Bosse Lasson (som väl gått i pension)? Kan inte påminna mig att jag sett några av Marit Lassons bilder som är som du beskriver dem. Enklast är ju ändå att gå in och titta på hennes hemsida, där visar hon väldigt många fina bröllopsbilder och jag tror inte en enda är tagen i Norra Promenaden...
  • allehanda

formfranska nej jag blandar inte ihop far och dotter.Har jobbat så pass länge som kyrkvaktmästare så jag har sett många av "mina" brudpar fotograferade av en del olika fotografer.Jag står fast vid min åsikt och resekterar att andra har en annan,kolla Ystad Allehandas familjesida någon gång.

• CarolineM

Hej!

Vi gifte oss våren 2008 och anlitade fotograf Mikael Stiller. Han var kanonbra och kreativ! Tyvärr blev inte vädret vad vi hoppats på den dagen. Vi ville ju ha härliga utomhusbilder i solen. Men trots detta så blev bilderna jättebra, han var jätteproffsig både innan, under och efter bröllopet. Dessutom var han inte alls dyr. Honom kan jag varmt rekomendera. :)

www.mikaelstiller.se

• mysifer

skönt att höra!
    vi har varit i kontakt med honom också och fått ett jättebra intryck av honom.

CarolineM skrev 2009-03-14 16:37:12 följande:
    Hej!Vi gifte oss våren 2008 och anlitade fotograf Mikael Stiller. Han var kanonbra och kreativ! Tyvärr blev inte vädret vad vi hoppats på den dagen. Vi ville ju ha härliga utomhusbilder i solen. Men trots detta så blev bilderna jättebra, han var jätteproffsig både innan, under och efter bröllopet. Dessutom var han inte alls dyr. Honom kan jag varmt rekomendera. :)www.mikaelstiller.se
  • Illys

Vi ska ha en fotograf som heter Thyra i Malmö. Hon tar väldigt vackra bilder och verkar ha mycket idéer. Dessutom ger hon ett bra pris. För kontaktuppgifter kolla in www.thyra.se

• Mn0508

Vi ska ha Daniel Rix från rixfoto. Några vänners vänner hade honom och var jättenöjda. Och han verkar ha den stilen som vi har. Han utgår från Malmö. Vi har också varit i kontakt med Marit Lasson, jättefina bilder enligt vår smak men vi tyckte också hon var lite väl dyr.

• Januari i Lund

Vi använde oss av Caroline L Jacobsson från Malmö. Mycket bra! Hon ställde upp och kom till Lund och fotade oss, låg och kröp i gruset på kulturen fast det var nästan minusgrader och gjorde att hela fotograferingen blev mycket avslappnad trots att man hela tiden höll på att dö av köld. Bilderna är fina, vackra, bra och mycket varierade.

Boka henne!!!!

• Fru PB

Januari i Lund skrev 2009-03-17 22:31:26 följande:

Vi använde oss av Caroline L Jacobsson från Malmö. Mycket bra! Hon ställde upp och kom till Lund och fotade oss, låg och kröp i gruset på kulturen fast det var nästan minusgrader och gjorde att hela fotograferingen blev mycket avslappnad trots att man hela tiden höll på att dö av köld. Bilderna är fina, vackra, bra och mycket varierade.Boka henne!!!!
    Jag hade med henne. Jätta bra fotograf. Och jag o tärnorna kom 40 min försent men det var inga sura miner eller något utan vi skrattade och tog det lugnt. Hon är super.

En super bra fotograf är oxå Jacob Rempe. Riktigt duktig!!!
  • miamedknuff

Vi har anlitat Björn Tufvesson från Ystad..har haft vänner som har anlitat honom och varit jättenöjda samt är han väldigt lätt att ha och göra med.

• karintoole

Vi anlitad Jens C Hilner på photomedia.se vi blev väldigt nöjda. Många kopior och vi fick bilderna och kunde göra vad vi ville med dem, vi rekommenderar honom varmt.

Svar på tråden Fotograf i skåne