• Claristar

Fotograf i skåne

Hejsan.

Det är så att det är hög tid att bestämma sig för en fotograf och vi har mycket svårt för det då vi inte vet vilka som är bra.

Men vi har hittat några som verkar intressanta men är dem duktiga???

Är det någon som har fotograferats av
    Thun phography??

Finns det andra runt höör,hörby området som är duktiga??

Tacksam för svar

• Svar på tråden Fotograf i skåne
  • Josefin 2009

Raz skrev 2009-02-14 17:19:01 följande:

Vi ville väldigt gärna ha Jonas Thun. Men han var redan bokad. Han har gjort helt sagolika bilder till våra vänner. www.photography.se

Åh, Jonas Thuns bilder var verkligen jättefina! Om du vill ha tips på nån som tar liknande bilder så kan jag tipsa om Mette Ottosson, hon kör lite samma stil. Vi ska ha henne, jag bara älskar hennes bilder. Länkar till hennes sida finns på min sida i "Mina länkar".

• Gussavilmis

Kan verkligen rekommendera Marit Lasson i Ystad.. Hon e suverän! Vågar lite extra, men lyssnar ändå på ens egna ideér.. Också blir man glad i hennes närhet och det är väl ett plus på en sån stor dag?

• lisen85

Marit Lasson kollade vi också på. jättefina bilder har hon.

• Bride2beJan09

Marit fotograferade oss, och hon är verkligen kreativ, nogrann och trevlig. Hur bra som helst!

• nni

www.photomedia.se Man får mycket i paketpriserna o han gör mer moderna bilder. Så lycklig för vi fann den rätta fotografen!

• allehanda

De som väljer Marit Lasson från Ystad måste vara medvetna om PRISET och att de flesta foto upplevs av utomstående som "tittutleken" fotade i Norra promenaden i Ystad.

• lillabruden

hejhej! än har vi inte gift oss men våra fotografer är amatörer o därmed sjunker ju priset! titta i mina länkar på min sida! Lycka till!

• Bride2beJan09

Håller verkligen inte med dig allehanda! Hon om någon väljer väl gärna bort Norra Promenaden? Tillsammans med oss kom hon på många annorlunda grejer, och var lyhörd för hur vi ville ha det, eller rättare sagt för hur vi INTE ville ha det.

Men visst, priset är saftigt.

Svar på tråden Fotograf i skåne