• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta

Vänner
    hahaha här är jag! Jag hade 20 sidor att läsa ikapp...

• Vännerfan

MSW, Jag skulle helt klart tippa på för lite sömn i första hand. En halvtimmes sömn låter ju inte så mycket och 4 timmar är ju länge för att vara vaken i hans ålder (om man generaliserar). I andra hand tror jag på utvecklingsperiod. Tänder tror jag inte påverkar så mycket, iaf har det inte gjort det för oss. Hoppas det går bättre i morgon!

• nennesjuttioåtta

det där med blå plast hade kunnat vara jag också. Inte just plasten men jag är så bloody blonde ibland... Och eftersom käften fungerar så bra bortkopplad från hjärnan så är det inte förrän jag hör vad jag säger som jag inser hur jäkla korkad jag är ibland. Trots bra resultat på mensa-testet... hehehe!

• Vännerfan

Tjenixen tjejen! Ont i halsen och feber och allmän sjukdomsskänsla låter som influensa. Nej, det är ju tur att din äl inte får dig att må så, då hade det inte blivit mycket skumpa av!

• Vännerfan

Jag med! Det är vi rödhåriga you know!

• nennesjuttioåtta

hahha vi skumpade idag ändå (just in case, pwaahaha), bara jag inte har feber så är jag het. Eller?!?!?!

• Vännerfan

Fasen, nu när jag funderar kommer jag på att jag faktiskt kommenterade färgen på nåt sätt när maken satt upp den rostfria fläktkåpan med plasten på i stugan vi bodde i i somras... Oupps!!

• nennesjuttioåtta
    nennesjuttioåtta skrev 2009-02-04 20:20:49 följande:
    hahha vi skumpade idag ändå (just in case, pwaahaha), bara jag inte har feber så är jag het. Eller?!?!?!
    hihihi, ja, fast du är mer rödhårig än vad jag är *lite trumpen*. Jag är ju rödblond och blir mer och mer blond så det här kommer att sluta illa. :-s

Nu måste jag gå och äta när maken gjort mat...

på dig!
  • nennesjuttioåtta
    Vännerfan skrev 2009-02-04 20:17:20 följande:
    Jag med! Det är vi rödhåriga you know!
    fan det var ju DET HÄR jag skulle citera, hahahahahahahah!!!!
  • nennesjuttioåtta
    Vännerfan skrev 2009-02-04 20:21:47 följande:
    Fasen, nu när jag funderar kommer jag på att jag faktiskt kommenterade färgen på nåt sätt när maken satt upp den rostfria fläktkåpan med plasten på i stugan vi bodde i i somras... Oupps!!
    Hoppsan. PFFFFFFFFFFFFFFFFFAAHAHHA!
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare