Bröstförstoring 14
Börjar med en ny tråd...
Börjar med en ny tråd...
Jasnimaa: Hur är det med din mage nu, är den fotfarande stor eller ?
Kram
Jasminaa: Man kollar upp kirurgen i HANS, vet inte hur man gör men jag gick på google och skrev anmärkningar Michael Olenius- och då dök det upp olika debatter där andra hade kollat upp det.
Man vänder sig direkt till HSAN och ber om att få upplysningar. De är inte publicerade på nätet men om du har tur så kanske någon annan kollat upp det. Men det kostar ju inget att få upplysning direkt från HSAN, så gör det! Tänk även på att en anmälan som inte resulterar i några påföljder inte behöver innebära att doktorn är dålig, utan bara att någon annan har tyckt det!
www.hsan.se/
platt88: jo det e bra med magen nu, den är som vanligt igen
Testade att köra bil idag, gjorde ont att växla så ska inte köra på ett tag till.
på hasan så står det anmärknings blankett och jag kan inte se det, för jag har word 2007, det funkar inte
Hej! Tack Jasminaa, jag är också väldigt uppblåst i magen och hård. Konstigt att jag fick besvär med magen eftersom jag bara har ätit vanliga alvedon. Känner mig lite nervös för att återgå till jobbet. Jasminaa har du varit väldigt trött? Jag har nästan sovit hela dagen idag och känner mig väldigt trött. Jag ska prova att köra bil imorgon.
kickan: Är du säker på att du ska köra bil redan imorgon? för mig har det gått 12 dagar och först idag körde jag bil. du är väl på din femte eller 6 dag?
Jobbet kommer nog gå bra om det är ett lugnt jobb, skolan var inget problem för mig iaf :D Trött var jag men jag kunde inte sova.
Imorgon ska jag på kontroll, hoppas hon säger att allt ser bra ut och att det läker bra. Ser fram emot att ta bort tejpen som täcker bröstet skulle va skönt att få duscha hela kroppen inte bara halva.
Jasminaa: Varför har du inte fått duscha hela kroppen? Jag fick duscha hela kroppen redan i fredags, dag 2 från operations dag. Jag opererade mig i onsdags och är nu inne på min fjärde dag. Jag ska in imorgon till min läkare för en vanlig rutinkontroll, ärren känns väldigt svullna och hårda. Men det ska bli spännande att få höra vad hon tycker. Hoppas att du får ett bra besked ifrån din läkare. Lycka till du med imorgon.
kickan: jag får inte duscha eftersom jag har någon sorts tejp på brösten och den skulle jag inte blöta ner, den ska ju bort imorgon så då får jag duscha du verkar inte ha den tejpen. jaha så du kan se dina ärr? jag får nog se mina imorgon har inte kunnat se dom för tejpen :D Ja det är alltid skönt att höra läkarens synpunkter dom vet ju bäst . Tack detsamma.
platt88: Jag är nog lika förväntasfull som dig ;) Jag är så glad din skull, för jag vet själv hur dåligt jag mår :( Det har suttit i huvudet i flera år, det påverkar mig hur mycket som helst, tyvärr.. Kan tänka på att det är likadant för dig. Kom precis hem från jobbet nu, så nu sparar jag så mycket pengar jag bara kan :)
Om vi inte hörs mer än ikväll så får jag önska dig lycka till Bara en sak till jag vill säga. Om du inte lyckas komma överens med Michael om storleken, så tveka inte att i fråga sätta honom. För det finns ju kirurger som har gjort större än 400! Du har ju ändå en del bröst själv, finns ju såna som är helt platta. Säg till han som du känner och vill ha det! Förklara det du sagt till mig, att du vill ha så det ser
proportionerligt ut till din kropp. Och att du inte vill göra 2 operationer.
Lycka till kramar. Du måste berätta ALLT sen, skicka bilder osv :D
Du kan gärna höra av dig på min mail: arvidssonfanny@hotmail.com
En fråga från en som inte vet mycket alls om skönhetsoperationer.
Hur mycket kostar det att gå till en plastikkirurg för konsultation? Det gäller bröstförstoring :)