• Joseefiine

Bröstförstoring 14

Börjar med en ny tråd...

• Svar på tråden Bröstförstoring 14
  • Faanny

Jasminaa: Jag tyckte de såg jätte bra ut :) Sååå avundsjuk på dig!
    De allra flesta "nygjorda" jag har sett ser väldigt mycket mindre ut än vad slutresultatet kommer att bli. De jag såg satt under hakan ungefär. Så jag tror inte du behöver vara orolig, du har ju lagt i ganska mycket ändå :)

Ångrar du dig?

KRAM KRAM

• Jasminaa

Faanny: ja du ibland ångrar jag mej men det 'är mest nu, jag är typ rädd att dom inte kommer bli fina att dom kommer vara hårda, att jag kommer få någon komplikation, osv men det är väl så i början antar jag, sen när dom väl blir fina kommer jag nog vara jätte nöjd

• MulleNuh

Jag har blivit rekomenderad ett superbra ställe nu!! Har mailat dom!

• Jasminaa

MulleNuh: Vad bra vill du göra det nu snart eller vill du vänta lite till?

• MulleNuh

jag VILL göra det igår helst, men vi får ta bröllopet först och sen se hur ekonomin ser ut.. Men jag TROR faktiskt att KANSKE min m2b kanske köper det till mig! Jag fyller 30 år 3 dagar efter bröllopet! Nä men fy, jag får inte gå och tro detta. För då blir jag arg när jag inte får det!! hohohaha..

Jasminaa skrev 2009-02-25 14:03:08 följande:
    MulleNuh: Vad bra vill du göra det nu snart eller vill du vänta lite till?
  • Jasminaa

Mullenuh: haha det var en stor present det :D hoppas du får den,

• Faanny

Jasminaa: Om du är orolig så vill jag inte ens veta vad jag skulle bli :S När jag gjorde min tatuering och fick utslag grinade jag, haha! :D

Kram på dig

• AIE

Har läst lite här i tråden men itne skrivit ngt.
    Ska precis som Mulle Nuh gifta mig nu i sommar och kom på för sisådär två mån att det här med bröst skulle jag väl gjort igår så dem var fina till bröllopet.
    Men det får vänta tills aug då mannen blir pappaledig o kan ta hand om lillkillen.
    Ska iaf på konsultation på carlanderska den 20 april o jag längtar!!!

Har gått runt med ris i bh:n i flera dagar o tvärtom mot vad jag trodde så kommer jag kunna ha 400cc om jag vill utan att det ser så stort ut.
    Längtar såååå tills jag får mina nya tuttar...

Svar på tråden Bröstförstoring 14