• Joseefiine

Bröstförstoring 14

Börjar med en ny tråd...

• Svar på tråden Bröstförstoring 14
  • Faanny

Jasminaa: Det ordnar sej säkert vettu. Själv orkar man inte plugga :S ska börja jobba istället hade jag tänkt.

Bra att det inte gjorde så ont som du hade förväntat dig :) De kommer bli bättre och bättre hela tiden. Men din vänner, de märkte inget?
    Jag kollade på Garbos blogg, hennes var hårda först, sen hade du börjat mjukna efter nån vecka. Så det kommer det också :)

• Jasminaa

Faanny: nej dom märkte inget men det beror mest på att jag hade jättevadderad bh före operationen och så hade jag några tröjor på mig som inte satt så tajt :) Jo det är ju bara fjärde dagen idag så klart dom inte är mjuka nu. Får se om några veckor :)

• platt88

Faanny: Ja, jag tänkte betala kontant faktiskt(men det ser så mycket ut när man håller de i hand-måste vara extra försiktigt)- jag tror oxå att det blir bra till slut och båda är nöjda..:)

Jasminaa: Det där med "vänner" Det har hänt mig samma sak, men för 3 månader sen så bestämde jag mig att jag hellre är sj än med de, snackade skit om andra hela tiden och trodde de var bästa låtsades vara mina kompisar och när jag gjorde slut med min kille efter 5 år förhållande, låtsades de hjälpa mig,sa att jag skulle skita i honom jag förtjänar bättre och sånt och gick bakom min rygg och bjöd honom på fester och sa saker om mig till honom- de kände honom inte ens -han var seriös så han hälsade på de bara när de var hemma hos mig..... I alla fal nu är jag helt sj så på sommaren ska jag flytta närmare min mamma och min bror, de bor på Gottland och jag i Skellefteå så det är hur långt som helst.
    Saknar de....! Jobbigt utan familjen, har bott här i 3,5 år utan de...:(

Kram!!!

• Jasminaa

platt88: Nej fy vad jobbigt vilka falska vänner, det är sant bättre att va själv. Jag är mycket för mig själv nu för tiden eller med min pojkvän, mina kompisar har nästan slutat fråga mej om jag vill följa med dom någonstans för jag alltid säger nej. Men man orkar bara inte höra deras snack dom fattar inte själva hur sjukt det låter när dom håller på så som dom gör.
    Kan förstå hur det känns att va utan sin familj, jag har bara en mamma här i sverige och henne skulle aldrig jag klara att vara utan, du e stark som klarat av så länge. Jag tycker du ska flytta närmare dom det e bra av dig dom ger mycket kärlek och det behöver man :)

• platt88

Jasminaa: Vad gullig du är...jag behövde höra det....TACK....!!!

Så började för mig oxå jag var med de mindre och mindre varje gång så nu är det bara "HEJ" när jag träffar de. Men jag mår bättre nu än vad jag gjorde när jag umgicks med de- tänker inte på vad de kan säga eller komma på...och behöver inte lyssna på all skit snacket.

OOOO... jag är så avundsjuk på dig som har din mamma nära dig och har en så bra förhållande, jag älskar min mamma jätte mycket men när de Flyttade till Gottland så hade jag hunnit börja skolan här,så jag stannade pga skolan... men på sommar är jag klar, då kan jag vara men min älskade mamma och min bror :)

Massor med Kramar till...Faanny och Jasminaa :)

• Faanny

Börjar fundera på om det bara finns falska vänner. Precis som du säger Jasmina så har jag också börjat vara med dem mindre och mindre, mer med min pojkvän. Och de frågar typ aldrig om jag ska med ut. Dessutom är de sura på mig för att jag vill umgås med min pojkvän. Och tro det eller ej, men en kompis gör allt för att det ska ta slut mellan oss två. Hon snackar skit om mig och min pojkvän till våra gemensamma vänner, men också till sina vänner som jag inte ens känner eller vet vem jag är. Hon hade sagt till "Fanny beter sig så dåligt, hon vill aldrig med ut och dricka, bara vara med Niclas.. bla bla bla".. Men jag har liksom slutat dricka 2 ggr i veckan. Dessutom är hon verkligen ingen bra vän, hon lägger sig i allt! Om jag och niclas bråkar skriver och ringer hon till min syster! "De borde göra slut.." Bara för att hon vill ha mig för sig själv. Vi går i samma klass, och är jag med nån annan istället för henne så pratar hon inte med mig på hela dagen. Funderar på att säga upp kontakten med henne?!

platt88: Förstår att det är jobbigt för dig, familjen är viktigt för mig också. Speciellt jobbigt för dig om alla vänner beter sig som de gör :( Men hur länge till ska du bo där?

Massa kramar till två bra tjejer :)

• platt88

Faanny: Bara fram till sommaren i juni eller augusti flyttar jag till Gottland,fast i egen lägenhet. :)

Jasminaa: Hur är det med magen idag? En till fråga när man ligger i op salen har man byxor på sig eller ? :S

Kram!!!

• Faanny

platt88: Härligt! :D Vad har du pluggat för nåt då?

Kram!

• platt88

Faanny: Jag kommer från KOSOVO och har bott i SV i 5 år, jag har missat lite med skolan eftersom det tog lite tid med språket så jag går ut gymnasiet(handels programmet) på sommaren, bättre sent än aldrig. :)

• shakynose
    platt88 skrev 2009-02-21 18:15:37 följande:
    Faanny: Bara fram till sommaren i juni eller augusti flyttar jag till Gottland,fast i egen lägenhet. :)Jasminaa: Hur är det med magen idag? En till fråga när man ligger i op salen har man byxor på sig eller ? :SKram!!!
    Jag fick behålla mina egna trosor på, annars är man spritt språngande näck under en operation. Det är ju superviktigt med hygienen.

Jasminaa: Jag var också väldigt svullen om magen efter op. Det berodde antagligen på antibiotikan, värktabletterna och inte minst pga att man inte rör sig lika mycket. För mig funkade det kanon med psylliumfrö (finns på välsorterade mataffärer och hälsokosten) som jag lade i vatten över natt. Sedan mixade jag dessa slemmiga frön med juice och lite ingefära till en morgondrink. Hälsosamt och bra!
Svar på tråden Bröstförstoring 14