• Joseefiine

Bröstförstoring 14

Börjar med en ny tråd...

• Svar på tråden Bröstförstoring 14
  • shakynose
    platt88 skrev 2009-02-20 18:53:03 följande:
    Jag håller till mina runda geléhallons, men kan vara bra att veta vilka alternativ det finns :)
    Runda géléhallon funkar utmärkt!
  • platt88

shakynose: Jaha det visste inte jag, vet du vad det kostar-betalar man bara narkosläkaren eller hela op för andra gången?

• shakynose
    platt88 skrev 2009-02-20 19:50:18 följande:
    shakynose: Jaha det visste inte jag, vet du vad det kostar-betalar man bara narkosläkaren eller hela op för andra gången?
    Jag kan inte tänka mig att det används annat än vid just rekonstruktioner som sagt.
    Men om man skulle propsa på att använda det via en privatklinik så får man nog betala en hel del extra skulle jag tro.
  • Faanny

platt88: Hur ska du betala allt, kontant?

Men du har ju ändå lite egna bröst, så det borde ju gå att lägga i en del då. Vore ju en annan sak om du inte hade några alls. Frågade han vilken bhstorlek du har nu?

Ja, det ska ju se bra ut. Jag har sett bilder där de lagt i mer än "normal" som inte set speciellt bra ut.. :S

Men jag tror ni kommer överens och iallafall kan kompromissa så båda blir nöjda!

Kram!

• Jasminaa

har varit med mina vänner nu och jag rökte aldrig är så glad, men dom är typ världens sämsta kompisar , dom höll på säga att jag kommer bröja röka snart igen och typ tvingade i mig cigg fast jag sa att jag inte ville ha seriöst jag vill ha nya vänner jag har kännt dom här i evigheter och dom umgås bara med varandra så jag har tröttnat på deras töntiga beteende där dom typ mobbar varandra snackar skit om varandra och bara är så omogna, Vill bara börja högskolan och komma bort

• Jasminaa

nu blev jag rädd kollade på mina bröst utan sport bh, ser att jag har jättestora blåmärken vid ärret och under bröstet på sidan, (på det högra bröstet) Det gör inte ont men ser jätteläskigt ut, kan det vara något infektion?

• Garbo6

Jasmina: det är helt normalt att ha läskiga blåmärken efter op. Har du lätt för att få blåmärken i vanliga fall? Nån infektion är det säkert inte, blir väl inte blåmärken av det, men i värsta fall kan det vara en blödning. Tror dock inte det är nån fara :)

• Jasminaa

garbo: Joo jag får lätt blåmärken brukar få det på benen jättemånga utan att jag slagit mig någonstans. Hoppas dte inte är någon blödning konstigt att det bara är på det ena bröstet, men kanske beror på att just det bröstet var mindre än det andra och dom fivk lägga ett större implantat för att jämna ut skillnaden

• Faanny

Jasminaa: Bra gjort av dej tycker jag!
    Låter inte som några bra vänner direkt.. Dessutom låter det som mina gamla vänner. Men jag har slutat varit med de som beter sig så, speciellt när de trycker ner en och pratar skit om allt och alla. Jag "hade" två vänner som låtsades vara bästa kompisar när alla andra var med, då satt de och tryckte ned alla och trodde de var överlägset bäst. Men i själva verket pratade de skit om varandra till alla, dessutom visste de att den andra gjorde det och tvärtom.. :S Och här jag bor känner alla varandra.
    Då är vi två, jag vill också börja högskolan och komma bort. Vill bara vara själv, plugga själv.
    Då kan du nog hitta andra bättre vänner :) Man ska inte vara med personer som gör en ledsen.

• Jasminaa

Faanny: Ja det är sant, snart högskola bara jag kommer in är så rädd för att inte göra det :(

Är så glad för mina bröst nu, va inte det i början man han inte tänka så mycket man ville mest bli bättre, Ont gjorde det inte man lärde sig hur man skulle göra för att inte använda bröstmusklerna. Nu är allt bra jag är rätt så rörlig kan göra det mesta själv :)
    Är det någon som vet när brösten börjar mjukna? för mina är jätte hårda nu

Svar på tråden Bröstförstoring 14