• Mörk Ängel

Såg ni Bondebröllopet igår på tv??

Vad tyckte ni?

• Svar på tråden Såg ni Bondebröllopet igår på tv??
  • ario

ja med facit i handen....
    Mörk Ängel skrev 2009-01-27 22:34:19 följande:

Jag tror faktiskt att det kommer att hålla! Tycker det är tufft av dem att gifta sig efter 6 mån. Skulle själv kunnat gift mig efter 1 vecka med min älskling!
  • Humlan66

Lite Ot från tråden kanske , men efter ha läst i denna tråd ang det att gifta sig utan att känna varandra riktigt så tycker jag att det verkar finnas ett å annat par här inne som inte riktigt vet vad dom håller på med och inte är riktigt mogen för ett äktenskap.det kommer så dumma grejjer ibland så man bara sitter och skakar på huvet. men det är MIN åsikt nu

Klart att Tv4 ville spinna vidare på detta medans det va aukuellt och betalade hela skiten för dem.Jag hoppas såklart att det håller så inte aftonbladet får nån chans att skriva om bonde skillsmässa *L*

• Sesamy

Inte för att jag har med saken att göra.... Men blir ju dramatiskt nyfiken på vilka par du menar?!
    Är egentligen struntsamma... Drivs väldigt mycket av nyfikenhet bara! =P
    Bara att hoppas att man själv inte gett det intrycket! =P

• Humlan66

Nää jag vill inte peka ut någon, och jag kommer inte på nått bara sådär heller *s*

ingen fara ;)

• Bondbönan

Jag vill också ha en tolvmanna stråkorkester på mitt bröllop!
    Vi ska gifta oss på en ö i bohuslän, visst hade det varit coolt med en orkester utplacerad på klippan bakom?!!

(Självklart får man diskutera offentliga bröllop! Såå ofta är det ju inte som man ser ett, så då måste man ju passa på att samla på sig bra och mindre bra detaljer! Synd att Cecilia A bara sett de negativa kommentarerna, det står ju en massa positivt också!)

• J D

ario skrev 2009-01-28 10:14:16 följande:
    ja med facit i handen....Mörk Ängel skrev 2009-01-27 22:34:19 följande:

Well, vi förlovade oss efter 5 månader och kunde gift oss direkt men ville planera lite längre så vi kommer att gifta oss exakt ett år efter förlovningen. Det kommer säkert gå alldeles utmärkt . Det handlar ju inte så mkt om hur länge man varit tillsammans som hur mkt tid man har spenderat på att lära känna varandra på djupet.

• Sesamy

Hehe. Menade absolut inte att du skulle peka ut någon heller. Det blir ju ingen gladare av. =P
    Blev bara nyfiken.... Som vanligt. Nyfiken på saker jag inte har med att göra egentligen. =P
    Men jag läste en artikel en gång som sa att nyfikenhet är tecken på intelligens. Med tanke på min "åkomma" håller jag fast vid den teorin. =D

• Vid havet

Min sambo tyckte att vi kunde strunta i att ens träffas irl först (vi träffades på nätet) utan ses utanför rådhuset första gången. Visserligen på skämt, men det låg mycket i det han sa. Och med facit i hand, så hade jag supergärna gift mig med honom tidigt, med alla pirrande känslor i kroppen etc.

Samtidigt som jag är glad för att vi gör det nu, när vi känner varandra, vet att våra barn trivs ihop och vi har ett så bra liv tillsammans på alla sätt. Då blir ju bröllopet en energikick i vardagen.

Så klart jag hoppas att bondeparet är tillsammans för alltid, det vore ju jättehäftigt. Bröllopet var ju jättefint på många sätt, men som sagt inte på vårt sätt - men vårt bröllop/vi skulle säkert få utstå en massa kritik också om vi visade upp det för alla

• nni

Så vackert bröllop! Det mest romantiska i det hela var att dom öppnade upp sig, kunde prata o ge mycket av varandra till oss. Dom höll inte direkt igen.
    Sedan var vigseln också jätte vacker! Lite för pampigt för mig, men ack så fint. :)
    Ang. Att tv4 hjälpt att planera o betala, so what! Smart att dra ner på sin egna budget (om man nu vill va offentlig). Skönt kanske också att låta andra planera. Jag skulle inte vilja ge andra dom möjligheterna, men tur att vi e olika. O har olika värdesättningar.

• Troll1

Jag tyckte Emma var väldigt vacker och som hon kan sjunga se´n! Wow!

Svar på tråden Såg ni Bondebröllopet igår på tv??