Såg ni Bondebröllopet igår på tv??
Vad tyckte ni?
Vad tyckte ni?
J D skrev 2009-01-27 11:33:13 följande:
Så gjorde vi med...
Det var väl fint men tyckte att det blev lite fånigt och för nuttigt på nåt sätt
som när dom skulle sova ifrån varandra natten före bröllopet och hon tyckte att det skulle bli sååå tungt att vara ifrån varandra heeela natten
sen detdär med brudöverlämningen är inte riktigt i min smak heller och hela "pappa visar känslor" för en gångs skull-tjafset.
Däremot tyckte min fästman att det var superfint när hon sjöng för honom och utbrast "sådär vill jag att du gör för mig!".
Aldrig i livet med min sångröst!
ja jag reagera på det där att dom endast vart ihop 6 mån så man undrar ju hur länge det dröjjer innan man får läsa om skillsmässa ;) .Sen verka dom inte alls planera sitt bröllop själv utan det mesta har väl tv4 gjort åt dom samt betalat
Men visst va det fint det va det och det kan jag säga att inte 17 blir min pappa sådär rörd av att se mig inte *s* jo tjena skulle va nått det. Hon va så tuff som sjönt oc fint sjöng med tycker jag . shit va blödig jag är haha.. fick hämta papper och tur att jag hade brillorna på mig för annars hade jag grinat bort mina linser *s*
HUR ska jag kunna gifta mig som inte ens kan titta på andras på tv :-s
Fint va det iaf och va mycket gäster det va .men tårtan såg inget fin ut men god kanske den va
NEEEEEEEEJ!
Jag satt igår oh visste de va nåt jag ville se...fasen!!
De måste gå i repris!!!
Tv4 har ju replay på sin hemsidan., där kan ni kanske titta
14.45 den 1 februari är de repris ni som vill se!
kan väl planera på en vecka om de skulle vara så
Tack för infot.