• Boobi

Stålringar

Är sugen på vigselringar i stål
    Någon som vet för- & nackdelar?

• Svar på tråden Stålringar
  • Boobi

Jag var i alla butiker i Kalmar idag & endast 1 har stålringar!! Ja ja men i alla fall hade de inte den jag ville prova, men jag undrar vad ni tror om en ring som är lite mer rund tillsammans med min förlovningsring som är rak eller rör eller vad man ska säga med en sten i..passar det ihop eller "måste" man ha en rak vigselring oxå?

Bild i galleriet på den jag menar..den med 1 rad stenar..

• Saggezza

De butiker vi var i hade alla samma utbud på ringar. De hade runt 4-5 olika modeller så jag tog en annan till V-ring än vad som var tänkt från början men den tyckte m2b om bättre så det blev kanske bra iaf

• MilosMamma
    Boobi skrev 2009-01-28 15:12:19 följande:
    Jag var i alla butiker i Kalmar idag & endast 1 har stålringar!! Ja ja men i alla fall hade de inte den jag ville prova, men jag undrar vad ni tror om en ring som är lite mer rund tillsammans med min förlovningsring som är rak eller rör eller vad man ska säga med en sten i..passar det ihop eller "måste" man ha en rak vigselring oxå?Bild i galleriet på den jag menar..den med 1 rad stenar..
    ditt galleri syns inte.
  • Boobi
    MilosMamma skrev 2009-01-28 15:42:47 följande:
    ditt galleri syns inte.
    Nu gör det det
  • Boobi
    Saggezza skrev 2009-01-28 15:24:51 följande:
    De butiker vi var i hade alla samma utbud på ringar. De hade runt 4-5 olika modeller så jag tog en annan till V-ring än vad som var tänkt från början men den tyckte m2b om bättre så det blev kanske bra iaf
    Jag provade den du har i galleriet idag, den med en rand i, men tyvärr passade inte den till min fl..
  • Boobi
    Boobi skrev 2009-01-28 16:02:58 följande:
    Jag provade den du har i galleriet idag, den med en rand i, men tyvärr passade inte den till min fl..
    Fast jag ser nu att du har en rund & en rak..hmm måste försäka få tag på ringen i mitt galleri & prova

Tror ni butiken tar hem en så jag kan testa?
  • Saggezza

Boobi skrev 2009-01-28 16:02:58 följande:

Vilken ska du ha som f-ring? Jag ska ha den med randen som v-ring och den andra lite smalare med sten i som f-ring.

• Boobi
    Saggezza skrev 2009-01-28 16:06:03 följande:
      Vilken ska du ha som f-ring? Jag ska ha den med randen som v-ring och den andra lite smalare med sten i som f-ring.
    Jag har lagt in min fl i galleriet nu så kan du se
  • Saggezza

Jättefina ringar! Din f-ring är väldigt lik min!

• Kumla

Vilka hemsidor säljer stålringar?

• Boobi

Är det bara rostfritt stål man kan kolla efter? Inte ädelstål?

• Boobi

Jag har lagt in en ny bild i galleriet på en ring som jag vill att ni gärna kommer med synpunkter på om det skulle kunna bli fint ihop med min fl

Det är ringen som är på första bilden med blommorna & fl är andra bilden

• altervattnet
    Boobi skrev 2009-01-29 15:39:49 följande:
    Jag har lagt in en ny bild i galleriet på en ring som jag vill att ni gärna kommer med synpunkter på om det skulle kunna bli fint ihop med min fl Det är ringen som är på första bilden med blommorna & fl är andra bilden
    Din förlovningsring var jättefin!!!!

Den med massa stenar i en rak rad, bild 3 tror jag att det var, en likvärdig har jag provat den är såååå fin.
  • brud080808

Har nu börjat fundera på stålringar, de är ju fantastiskt snygga! För ca 6år sedan fick jag en stålring i present av min sambo, den har stenar och är fortfarande jättesnygg och har hållit sig toppen!

• brud080808

Den är förresten köpt på guldfynd

Svar på tråden Stålringar