• ACochP

Frimärke hjärta - äntligen kommer de!

Jag pratade med posten idag och den 29/1 kommer det en serie med hjärtan! Äntligen! Det var bl.a ett svanpar som formade ett hjärta, blommor som formade hjärta och 2 motiv till - alla som hjärtan.
    Så för alla som vill ha hjärtan på kuverten passa på att shoppa för de kommer antagligen att ta slut som vanligt. Jag ska stå först i kö.

• Svar på tråden Frimärke hjärta - äntligen kommer de!
  • Pentan

Åh hurra vad bra!!

ACochP skrev 2009-01-12 12:42:27 följande:
    Jag pratade med posten idag och den 29/1 kommer det en serie med hjärtan! Äntligen! Det var bl.a ett svanpar som formade ett hjärta, blommor som formade hjärta och 2 motiv till - alla som hjärtan.Så för alla som vill ha hjärtan på kuverten passa på att shoppa för de kommer antagligen att ta slut som vanligt. Jag ska stå först i kö.
  • DanKat

Är det någon som vet om man kan se hur frimärkena ser ut innan dom ges ut? Hittade ingen bild på Postens hemsida, men det kanske finns någon annanstans?

• DanKat
    DanKat skrev 2009-01-12 18:29:49 följande:
    Är det någon som vet om man kan se hur frimärkena ser ut innan dom ges ut? Hittade ingen bild på Postens hemsida, men det kanske finns någon annanstans?
    Jag gick på Posten och fick se dom där i stället Det var absolut ingen fara att dom skulle ta slut direkt sa han som jobbade där så jag å min m2b behöver inte oroa oss för det iaf Ååå, vad nära det börjar kännas när man fixar sånt här!!
  • missbilly

nån som vet vad det är för färger på frimärkena??

• DanKat
    missbilly skrev 2009-01-12 19:16:25 följande:
    nån som vet vad det är för färger på frimärkena??
    Hmm, tänkte inte jättemycket på det när jag var på Posten... Det var väl lite olika, det med svanarna gick väl i blått (vatten), sen var det ett med röda tulpaner (där själva blommorna var formade som hjärtan). Sen var det två motiv till, men dom kommer jag nog inte ihåg hur dom såg ut.
    Haha, skrollade upp för att se vilka motiv som hade nämnts tidigare och det var just dom två som jag kom ihåg
  • missbilly

Okay! =) Då vet jag lite i alla fall!!

• Jasmina E

Hjärtfrimärken finns det jämt. Annars är det bara för postombudet att nybeställa när som helst under året. Hjärtanen är lite av bassortimentet.
    Ingen mening att hänga på låset med andra ord.

Svar på tråden Frimärke hjärta - äntligen kommer de!