• ACochP

Frimärke hjärta - äntligen kommer de!

Jag pratade med posten idag och den 29/1 kommer det en serie med hjärtan! Äntligen! Det var bl.a ett svanpar som formade ett hjärta, blommor som formade hjärta och 2 motiv till - alla som hjärtan.
    Så för alla som vill ha hjärtan på kuverten passa på att shoppa för de kommer antagligen att ta slut som vanligt. Jag ska stå först i kö.

• Svar på tråden Frimärke hjärta - äntligen kommer de!
  • Trulsa79

Försökte lägga undan, men hon bara skratta åt mig på postkontoret

Så jag får gå dit den dan och köpa på mig, tänkte passa på att köpa till tackkorten också.

• Svanboet

ojoj, vilken bra idé! Ska nog oxå kila iväg. Blir ju lite konstigt att det första jag köper är frimärkena men det är sånt man får leva med.

• ACochP

Hon på posten sa att de kan sälja dem tidigare men isåfall tidigast den 27/1 så man kan ju börja kolla redan då...

• Trulsa79
    ACochP skrev 2009-01-12 12:53:40 följande:
    Hon på posten sa att de kan sälja dem tidigare men isåfall tidigast den 27/1 så man kan ju börja kolla redan då...
    Ja, på mitt postkontor hade de inte beställt ännu.
  • Svanboet

Förresten...
    Kommer hjärt-frimärken varje år?
    Vi ska ju inte gifta oss förän typ 2011 så tänk om portot ändras och så. Då vill vi ju inte stå med en massa gamla frimärken.

• MulleNuh

vore ju väldigt ambitiöst att köpa frimärken 2 år innan!

Svanboet skrev 2009-01-12 12:59:06 följande:
    Förresten...Kommer hjärt-frimärken varje år? Vi ska ju inte gifta oss förän typ 2011 så tänk om portot ändras och så. Då vill vi ju inte stå med en massa gamla frimärken.
  • Humlan66
    Svanboet skrev 2009-01-12 12:59:06 följande:
    Förresten...Kommer hjärt-frimärken varje år? Vi ska ju inte gifta oss förän typ 2011 så tänk om portot ändras och så. Då vill vi ju inte stå med en massa gamla frimärken.
    men på 2 år måste ju hjärtan frimärken komma tillbaka tycker man
  • Julia78

De har hjärtfrimärken till Alla hjärtans dag. Så de återkommer varje år

• 27juni2009

svanbo: om frimärkena är valörslösa ( inget värde står tryckt på dem) så kan du använda dem oavsett hur mycket portot ökar, så kolla upp om fallet är sådant för i såfall akn du aknske tjäna en slant på o vara tidig

Svar på tråden Frimärke hjärta - äntligen kommer de!