• tassav­tryck
    Äldre 11 Jan 03:32
    5049 visningar
    33 svar
    33
    5049

    Morgongåva

    Det är ju traditionellt att mannen ger kvinnan ett smycke som gåva morgonen efter bröllopet. Numera brukar även kvinnan ge något, funderar på en i-phone, men inte direkt en klassisk morgongåva. Trots att jag ska gifta mig med världens största teknikfreak. Funkar det eller ska man kanske hålla sig till lite mer klassiska saker?

  • Svar på tråden Morgongåva
  • Luucie
    Äldre 11 Jan 03:56
    #1

    Tänker mig något som man kan behålla föralltid..tekniken blir ju gammal så himla fort idag...om ett år är den säkert inte så intressant längre...
    Visst man kan ju spara en i en ask...men jag skulle nog ändå satsa på något annat minnesvärt.

    Kanske dogtags med en personlig inskription eller en secret box?

  • tassav­tryck
    Äldre 11 Jan 03:58
    #2

    Vad är en secret box?

  • Luucie
    Äldre 11 Jan 04:29
    #3

    Många får göra det på sian möhippor nu...det är ett fotoalbum med sexiga bilder på dig.

  • Daniel­s B2B
    Äldre 17 Jan 23:24
    #4

    tänkte ge min blivande en vinrad på en vingård i frankrike...
    www.vingardar.com/brollopspresent.html

    men tycker inte att det är fel att ge en iPhone om han nu är teknik intresserad

  • Munchk­in
    Äldre 17 Jan 23:29
    #5

    tycker att en i-phone låter som en jättebra idé. hellre nåt som han kommer att gilla än nåt som bara samlar damm för att det ska vara nåt som "varar"

    Själv skulle jag aldrig känna mig bekväm nog för att en främlig skulle få ta sexiga kort på mig, i så fall skulle jag hellre ta de korten tillsammans med min man...alltså att ja posar och han fotar.....

  • femini­stbrud
    Äldre 17 Jan 23:52
    #6

    Jag tycker att du ska köra på i-phonen! Secret box skulle min man garvat ihjäl sig åt. Eller kanske inte, men undrat varför i hela fridens namn jag hade lagt ut pengar på det

    (Fråga dig - skulle du vilja ha bilder där din man försöker se sexig ut i badbrallor?)

  • Wiimii
    Äldre 18 Jan 10:52
    #7

    Puffar upp denna tråden lite då min m2b redan har en fin klocka och aldrig använder manschettknappar...

  • femini­stbrud
    Äldre 18 Jan 10:59
    #8

    Jag gav en prydnadsfyr, föreställande fyren på min mans föräldrars landställe. Det var personligt och han uppskattade den mycket!

  • alterv­attnet
    Äldre 18 Jan 11:17
    #9

    killar gillar väl allt som är avklätt!!
    kör på secret box, det kommer att uppskattas!!!

  • femini­stbrud
    Äldre 18 Jan 11:53
    #10
    altervattnet skrev 2009-01-18 11:17:20 följande:
    killar gillar väl allt som är avklätt!! kör på secret box, det kommer att uppskattas!!!
    Hmm. Jag tror långt ifrån alla uppskattar en secret box. Min man och de flesta killar jag känner skulle inte göra det. Man bör nog veta det innan man ger bort en sådan. Dessutom ska man akta sig för att generalisera vad ett helt kön gillar och inte gillar!
Svar på tråden Morgongåva