Hur vet ni att han är "den rätte"
Ja, det är vad jag undrar.
Hur vet du att han är den rätte?
Att det är just han du ska leva ihop med?
Tvivlar du då och då?
Ja, det är vad jag undrar.
Hur vet du att han är den rätte?
Att det är just han du ska leva ihop med?
Tvivlar du då och då?
Jag kan komma på mig själv att tänka mer i banor av "Kan det verkligen vara så att just han ska vara med just mig?"
Lite fjompigt, sådär.
Mmm faktiskt jag med... varför just mig typ...
kan man väl aldrig så noga veta
men så länge man går efter magkänslan och litar på att den andra gör likadant så är det ju bara att hoppas att det är rätt
For att han kommer fran andra sidan av planeten, men levt i Europa ett tag och har det basta fran 2 varldar.
Som vill diskutera religion, kultur, krig, politik, t.o.m barnuppfostran fast vi inte vill ha nagra. Han ar ingen bortskamd keps-svenne, utan intresserar, och oroar sig for vad som hander i varlden.
Dessutom ar han ju fullkomligt galen, glad, rolig och allmant sjuk...
Och ja, klart jag tvivlar...
Det jag i så fall skulle tvivla på är väl att vara med samma man resten av livet!
Vilket inte betyder att jag tvivlar på HONOM utan det är mer det att verkligen inte vara med nååååågon annan...hade inte spelat någon roll vem jag än skulle gifta mig med så är det nog det jag har tänkt på några gånger!
Jag kan nog inte hitta någon bättre än honom!
Men som sagt samma man hela livet...
(Dock var det längesen) Inga mera utekvällar med flirtandes med okända killar (är dock inte förbjudet så länge inget händer...hihi) men inget spännande hångel ;) med någon man kanske bara träffat en gång..ni vet det där lite roliga singel livet..
Dock när man är singel så vill man ju ha kille så ja man kan ju inte ha kakan och ändå äta upp den!
Saknar oxa singel-livet ibland.
Har inte varit singel langre an 6 manader sen jag var 16... Kanns som man blev lite snuvad, ville ju oxa "leka" runt. Men han ar ju vard det, sa mycket som det pirrar i magen med honom har det ju inte gjort med nan annan.
Flirta visst, se men inte rora...
se men inte röra hehe den var bra!