Hur vet ni att han är "den rätte"
Ja, det är vad jag undrar.
Hur vet du att han är den rätte?
Att det är just han du ska leva ihop med?
Tvivlar du då och då?
Ja, det är vad jag undrar.
Hur vet du att han är den rätte?
Att det är just han du ska leva ihop med?
Tvivlar du då och då?
njae jag bara känner det..
Svårt att förklara..
precis, svårt att förklara
men det känns. aldrig tvivlat, inte en sek.
däremot tvivlat på de jag varit tillsammans med innan.
kanske därför jag känner att det är rätt nu
Ja visst är det konstigt att det inte går att förklara...!
Om man ska göra det mer sakligt.. förutom att man bara vet så...
Det är första gången i ett förhållande där jag känner att man är ett team! We have others back så att säga!
Och faktikst en av de första gångerna då hans goda sidor väger upp alla hans dåliga sidor! Spelar nog ingen roll vad han har för dåliga ovanor/sidor, för jag vet att han helt ärligt och rakt i igenom är snäll, ärlig, trogen, totalt oegoistisk, omtänksam, har mig och hans kommade lilla familj dom första prioritet, att han har super bra värderingar, som gör att jag kan lita på minsta lilla beslut han tar, en riktigt bra männika helt enkelt med riktigt goda avsikter när det gäller allt och alla!
tror som annex
Var i ett mycket seriöst förhållande tidigare som tog slut. Trodde ju förståss att han var den rätte. Men nu då jag träffat min blivande så skulle jag veta att det är så här riktig kärlek känns skulle jag ha lämnat mitt ex långt tidigare. Det är skönt att veta att han älskar mig exakt lika mycket tillbaka som jag älskar honom!
För att vi funkar så SJUKT bra ihop. Är otroligt olika i intressen och sätt men tänker ändå så lika oftast och vi älskar att vara tillsammans.. Bråkar aldrig.. Kan gnälla lite ibland men är man trött och grinig så är det naturligt för oss att bli lite stingslig..
jag vill att han ska vara den rätte.
vi har barn ihop, han har friat och vi vill gifta oss.
Men har svårt att lita på honom då han har vart duktig på att ljuga.
Han går hos psykolog nu för att rätta till allt, men jobbigt ändå.
Han är helt bestämd på att jag är den rätta och jag vet att han älskar mig och vår son över allt annat.
ville bara höra hur ni känner..
Sen tror jag oxå att man måste nog oxå vilja att han är den rätta! Man måste nog göra ett val, för man kommer komma i svackor och då är det viktigt att man väljer att kämpa och vilja lösa alla problem!
För att jag inte tvekar.
Var också i ett seriöst förhållande innan och där var det aldrig tal om tex att jag skulle sälja min BR som var min stora trygghet. Mitt ex fick bo hos mig om vi skulle bo ihop, annars fick det vara och vi var ändå ihop i över 3 år.
Min sambo frågade, eller snarare tyckte, att jag skulle sälja min BR 8 mån efter att vi täffades för första gången och jag sa bara "Okej!". 2 månader senare var den såld och vi flyttade ihop vilket närmar sig 1 år sedan. Vi kommer gifta oss ungefär 2 år efter vår första träff och det gör mig inte ett dugg orolig. Ska bli så härligt att fortsätta vårt gemensamma liv tillsamms!
Fast logiskt vet man ju aldrig ifall han är den rätte påriktigt. den frågan kan man nog svara på först när man är typ 70-80år gammal. Men för stunden (denna stund kan vara en livstid) är han den rätte.
Exakt! Det tror jag också på. Man måste välja varandra inte bara i hjärtat utan i huvudet också. Och man ska välja varandra om och om igen.