• fröken sjunfors

Maj 2009!

Här fortsätter tråd nummer 3 för oss som gifter oss i maj 2009!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 11:06
    kan inte ändra det som redan står, men lägga till iallafall

23/5
    hemlig2009

30/5
    connys hjärta
    efternamnsbyte = pingst09

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-02 19:07
    9/5
    Elsi

10/5
    igglypuff

23/5
    Hemlig2009

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-28 13:20
    23/5
    Lumo

• Svar på tråden Maj 2009!
  • Nasoleh

Tindragull: det var en billig underkjol, vart köpte du den?
    Myster: Välkommen hit

• Myster

Aha, då förstår jag. Jag hade någon jättekonstig bild om ringar typ i fållen längst ner.

Praktiskt att ni känner någon som är fotograf, det blir väl betydligt billigare.

Hur gör du för att gå ner i vikt? Det verkar ju som att det går strålande!

Tindragull skrev 2009-02-19 23:25:42 följande:
    Myster:Underkjol ska jag ha då min klänning liksom ska gå ut från höften & neråt. Utan faller den ju bara rakt ner. Inte lika fint. Kostade dessutom bara 180:- där jag beställde klänningen, så det är det värt.Vi har inte bokat fotograf, utan lejt toastmasterns pappa. Han har varit porträttfotograf och jag har sett hans bilder & de är fina. Be att få se bilder fotografen har tagit.Vi har inte band på festen. Det blir cd-skivor.Jag och m2b har varit förlovade i 5 år drygt, men frieriet kom först i december förra året... Jag håller på och viktminskar. m2b också. -6,4 kg än så länge och mer ska det bli!
  • Myster

Men gud vad bra att ni hittade den tjejen! Var jobbar hon från, vill hon inte öka på sina kunskaper ännu mer med oss tro?

Tack för tipset annars!

anja1661 skrev 2009-02-20 07:47:43 följande:
    det beror på vailken klänning man ska ha. jag har vält en med bara tyll och den gör min klänning sagolik! a`la princessa om du förstår! fotograf...vi tänkte först inte lägga pengar på det utan låta typ bestman ha ansvar för det men så snubblade jag över en porträttfotograf som ville utöka sina kunskaper så hon gör det gratis åt oss!! gratis e gott!!men kolla annars på deras bilder, framför allt bröllopsbilderna så får man en bra bild om hur duktig fotografen är.lycka till med planeringen!
  • Tindragull

Beställde den på Millysbridal ihop med klänningen.

Nasoleh skrev 2009-02-20 10:01:18 följande:
    Tindragull: det var en billig underkjol, vart köpte du den?Myster: Välkommen hit
  • Tindragull

Ja, vi betalar bara en flaska whiskey. Inhandlad i tyskland dessutom, så vi kommer undan jättebilligt! :)

Jag och m2b äter GI-mat. Just nu rivstartar vi fprtfarande och äter inga kolhydrater alls stort sett... Funkar toppen för oss.
    m2b har gått ner 9 kg tror jag...
    Syns jättemycket på våra magar att vi gått ner i vikt. Vi är båda såna som får allt fläsk som bukfett...

Myster skrev 2009-02-20 20:33:02 följande:
    Aha, då förstår jag. Jag hade någon jättekonstig bild om ringar typ i fållen längst ner. Praktiskt att ni känner någon som är fotograf, det blir väl betydligt billigare.Hur gör du för att gå ner i vikt? Det verkar ju som att det går strålande!
  • Myster

Äter ni mer fett då istället?

Tindragull skrev 2009-02-20 22:57:13 följande:
    Ja, vi betalar bara en flaska whiskey. Inhandlad i tyskland dessutom, så vi kommer undan jättebilligt! :)Jag och m2b äter GI-mat. Just nu rivstartar vi fprtfarande och äter inga kolhydrater alls stort sett... Funkar toppen för oss.m2b har gått ner 9 kg tror jag... Syns jättemycket på våra magar att vi gått ner i vikt. Vi är båda såna som får allt fläsk som bukfett...
  • Tindragull

Åh, vad kul! Bild på den? *nyfiken*

Vad gjorde kocken hos er?

Nalle Puh 40 skrev 2009-02-20 08:37:15 följande:

Idag får jag hämta min ring, ÄNTLIGEN... Igår var vår kock här, känns jätte bra faktiskt
  • ÄlskadeArvid

Hej!!
    Jag gifter mig med min sambo den 23 maj i
    dunkers kyrka!

Jag längtar så himla mycket!
    Lokal, präst, kantor, solist(jag själv) är fixat!!=)

kram på er

• Tindragull

Åh! En till som går i längtans tider...
    Roligt att det är du själv som är solisten! Vad ska du sjunga?

ÄlskadeArvid skrev 2009-02-20 23:05:11 följande:
    Hej!!Jag gifter mig med min sambo den 23 maj i dunkers kyrka!Jag längtar så himla mycket!Lokal, präst, kantor, solist(jag själv) är fixat!!=)kram på er
  • Tindragull

Fett & proteiner.
    Minst 500gr kött/fisk/kyckling per dag. Minst 500gr grönsaker om dagen. Och så lite fett också. :)
    När vi slutar rivstarta kommer vi bara äta långsamma kolhydrater, dvs fullkornspasta, bulgur, fullkornsris, bröd på dinkelmjöl o.s.v.
    Man ska utesluta alla snabba kolhydrater som vitt mjöl & socker.

Myster skrev 2009-02-20 22:59:21 följande:
    Äter ni mer fett då istället?
Svar på tråden Maj 2009!