• fröken sjunfors

Maj 2009!

Här fortsätter tråd nummer 3 för oss som gifter oss i maj 2009!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 11:06
    kan inte ändra det som redan står, men lägga till iallafall

23/5
    hemlig2009

30/5
    connys hjärta
    efternamnsbyte = pingst09

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-02 19:07
    9/5
    Elsi

10/5
    igglypuff

23/5
    Hemlig2009

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-28 13:20
    23/5
    Lumo

• Svar på tråden Maj 2009!
  • SweetSun

samma här! vi har reservlista på ett par sällskap som vi vill ha med ifall några tackar nej.. tror inte folk tar allt för illa upp. De flesta vet och förstår att man har vissa begränsningar..

• Trulsa79
    Pingst09 skrev 2009-02-08 12:27:33 följande:
    Jo, det skulle väl kanske gå bra. Men nu känns det så dumt eftersom alla andra redan fått sina inbjudningar...
    Tror du inte de skulle bli glada om du sa att du hade så trevligt med dom på 50-års kalaset så du skulle bli jätteglad om de ville komma på ert bröllop.

Vi har också ett par reserver.
  • Arla79

Vi har också några som jag jättegärna hade bjudit. Ett par träffade vi häromdagen och jag tyckte det var lite jobbigt när de gratulerade till bröllopet och vi inte hade bjudit dem...

• Pingst09

JO, så skulle man kanske kunna säga... Men så till nästa problem, jag har två fastrar och två farbröder. Barnen till ena fastern och ena farbrorn går bort eftersom de räknas som barn i detta sammanhang (vi har inte bjudit barn) den andra fasterns 2 barn med respektive var de jag hade kul med igår, medan den 3:e kusinen inte var med igår. Sedan min andra farbrors två vuxna barn var inte heller med igår. Hur ser det så ut om jag bara bjuder ena fasterns 3 barn med respektive?!?

Trulsa79 skrev 2009-02-08 14:26:09 följande:
    Tror du inte de skulle bli glada om du sa att du hade så trevligt med dom på 50-års kalaset så du skulle bli jätteglad om de ville komma på ert bröllop.Vi har också ett par reserver.
  • Soon and very soon

kan du prata med fastern?? jag har bjudit 1 av mina 4 kusiner (i samma familj) den jag har kontakt med o är närmst i ålder. Min faster tyckte det var helt ok o förklarade för övrig familj.

• Nalle Puh 40

Imorgon ska jag titta på kronan och träffa frisören, så spännande...

Ska ni vara lediga något innan bröllopet?

• Kärlekensskull

Jag kommer vara ledig tors och fre. innan bröllopet. Vad kul att testa kronan och träffa frisören. Jag ska träffa min frisör på måndag. Ska bli så skoj! Vi har fortf. inte fått våra band till inbjudningskorten, börjar få lite panik nu... Måste få i väg dem i veckan ju.

• anja1661

vi kommer vara lediga fredagen innan för att fixa ordning i lokalen (dekorera). dukningen är redan gjord av catering firman.

jag hoppas på att vi ska ta konsultationen på lördag eller söndag!! ska bli så kul o se vad det blir. jag har inte bestämt mig för om jag vill ha korkskruvar och halvuppsatt eller en klassisk uppsättning...

hoppas vår alkohol leverans kommer denna vecka så vi kan hämta det...och bocka av det från listan.

det var INGEN som osade i lördags när vi hade släktträff..
    konstigt tycker jag...
    men men det kommer väl...de hinner nog svara ändå..

• fröken sjunfors

Torsdagen den 21:e är ju en röd dag, och fredagen är jag ledig iallafall så det blir ju perfekt!

Vad ska ni ha för dekorationer?

• Hemlig2009

Vi ska vara lediga på fredagen (också röd dag innan på torsdagen) och ev. även måndagen. Funderar på att åka iväg över natten sön-mån i Gbg eller Malmö med middag på söndagen och gå och mysa på måndagen. Men vi får se om vi hellre lägger dagen med att bygga på huset som bör vara halvvägs upp då.

På fredagen kommer vi nog ha det trevligt med vårt värdpar som är min syster och make. De vill se restaurangen så vi ska åka dit med program och placeringskort.

Svar på tråden Maj 2009!