• fröken sjunfors

Maj 2009!

Här fortsätter tråd nummer 3 för oss som gifter oss i maj 2009!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 11:06
    kan inte ändra det som redan står, men lägga till iallafall

23/5
    hemlig2009

30/5
    connys hjärta
    efternamnsbyte = pingst09

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-02 19:07
    9/5
    Elsi

10/5
    igglypuff

23/5
    Hemlig2009

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-28 13:20
    23/5
    Lumo

• Svar på tråden Maj 2009!
  • Trulsa79

Hemlig 2009-
    Såg dina frimärken och vart lite avis, men har cellofankuvert så det hade nog inte funkat. Synd att jag redan köpt "tillsammans" till tackkorten annars hade man ju kunnat haft pussmunnen då, hmm får tänka lite kanske ska köpa dem ändå och använda de andra till andra brev.

• Hemlig2009

Ja, så kan du ju absolut göra. Jag tycker själv att det blev över förväntan. Kände mig jättefånig när jag sa till mina kollegor att jag skulle köpa speciella frimärken med pussmunnar på. Behöver jag säga att det bara är vi här på BT som tänker på sånt?

Trulsa79 skrev 2009-02-06 17:08:41 följande:
    Hemlig 2009-Såg dina frimärken och vart lite avis, men har cellofankuvert så det hade nog inte funkat. Synd att jag redan köpt "tillsammans" till tackkorten annars hade man ju kunnat haft pussmunnen då, hmm får tänka lite kanske ska köpa dem ändå och använda de andra till andra brev.
  • kärleken förde oss samman

Här går det undan...
    Vi har precis bokat vår bröllopsresa 1 vecka till Malta All Inclusive

• Idefixen

Åhhh, va härligt!!!
    Här får vi se om de ens blir nån resa. Kanske får nöja oss med en weekend i sthlm eller nå sånt

• anja1661

kärleken förde oss samman skrev 2009-02-06 18:13:42 följande:

ser jättemysigt ut men jag hade inte velat ha all inclusive...det e ju sååå mysigt och promenera runt och hoppa in på den restaurangen som känns trevlig...och kunna ta olika varje dag...
  • kärleken förde oss samman

Det är första gången vi har all inclusive, ville lyxa till det lite, men det är ju inget som hindrar oss från att äta på andra ställen iaf.
    Vi har ju ändå frukost, lunch, fika och all dricka med i priset (och middagar såklart),
    då kan man äta middag någon annanstans ibland om man vill. Vilket vi nog kommer göra.
    Det var billigare att ta det här än några av de andra utan All inclusive. Jämförde med ett annat bolag också och de var ett par tusen dyrare, utan mat.

• Tx2

Trulsa: I och med att vi gifter oss borgligt och låter stackaren jobba på sin fritid och knappt får någon ersättning för arbetet så kommer han få någon blomma el något drickbart av oss (fick tips på det i grannkommunen).

Posten kan vara kinkiga med portot, skriver du er adress på baksidan så kommer avin till er, är kanske inte så kul om era gäster får betala för att lösa ut dem.

Sminkningen kostar 440 och håret 700 kr/h plus ev löshår. Vi räknar med att det tar två timmar för håret. Har en halvtimmes konsultation vardera med tjejerna som skall snygga till mig.

Bröllopsresan blir ett halvår senare, så har vi något mer att se fram emot.

Idag är jag lycklig, tänk vad lite shopping kan göra Fyndat mina bröllopsskor, ibland är det bra att ha provstorleken för skor, plus shoppat loss en massa för bröllopsfesten.

• Trulsa79

Tx2-
    Får väga ett kuvert innan vi skickar, blir surt om vi måste köpa dubbla porton dock, men snygga vart dom.

• Kärlekensskull

Vi kommer förhoppningsvis att åka till Thailand i höst/vinter med vår son på 2år. Det blir vår bröllopsresa. Men jag kände ändå att det hade varit skönt att få kmma iväg helt själva så på måndagen efter bröllopet kommer vi åka på spaweekend till smögen.

Svar på tråden Maj 2009!