• fröken sjunfors

Maj 2009!

Här fortsätter tråd nummer 3 för oss som gifter oss i maj 2009!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 11:06
    kan inte ändra det som redan står, men lägga till iallafall

23/5
    hemlig2009

30/5
    connys hjärta
    efternamnsbyte = pingst09

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-02 19:07
    9/5
    Elsi

10/5
    igglypuff

23/5
    Hemlig2009

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-28 13:20
    23/5
    Lumo

• Svar på tråden Maj 2009!
  • soon and very soon

festhäftet ja...............*suckar* har hittat massa jag vill ha med men får INTE ihop det!!! blir tokig, tur att svärmor är duktig får försöka få hjälp av henne.

hoppas alla har det bra!!!!!!!!!
    kram

• Tindragull

Jag har suttit hela eftermiddagen med mitt... Vill ha A4 vikt på höjden och jäklar vad rörigt det blir med vilken sida som hamnar var... Hahaha!
    Min toastmadame ville ha med nåt i det också, men hon har aldrig tid att träffas, är sjuk o.s.v. så nu körde jag igång själv!

• Nalle Puh 40

Jag ska börja sola 1 dag/vecka och det är 18 minuter som gäller på badhuset (känner att jag måste gå dit eftersom jag jobbar som massör där...)

Ska iväg och trycka vigselprogrammet nu i veckan. Hur många mer ska man ta än vad som är bjudna? Svårt att veta hur många som bara kommer till kyrkan men annars får de som kommer mot slutet dela om de tar slut...

• Kärlekensskull

8 veckor kvar på måndag! Tänk att det var över ett år sedan min m2b friade? Tiden går verkligen så fort. I morgon ska vi träffa vår toastmaster och gå igenom gästpresentationerna.

• emmlin

åhhh, det blev som jag trodde!! igår fick jag min möhippa
    Vilka fantastiska vänner jag har som vet precis vad JAG gillar..!
    Dagen började vid 10.00 av att 5 av mina vänner ringer på dörren för att kidnappa mig. Får plocka med mig ett ombyte kläder för att ha på kvällen och sen gick vi till bilen. Där fick jag ta på mig en ögonbindel och sen körde de iväg. En lång (kändes det som då de åkte en omväg )stund senare kommer vi fram till första destinationen som var Centralbadet. Där möter ännu en av mina vänner upp oss. Jag får en massagebehandling och därefter badar vi en stund. Efter att vi gjort iordning oss får jag åter igen sätta på mig ögonbindel och åka lite mer bil för att ta oss till nästa destination. Vi kommer slutligen fram till min systers lägenhet (hon är min brudtärna) och där blir det massa drinkar och prat. Under dagen kommer fler av mina vänner dit i omgångar så till slut är det hela 12 personer som sitter och äter en god sen lunch. Sen fortsätter em och kvällen i samma stil, många goda drinkar, mycket skratt och prat och singstar som jag självklart fick inviga
    Jag blir sminkad och stylad i håret och rejält ompysslad.
    Senare åker vi återigen iväg till slutdestinationen som är en restaurang där vi njuter av god mat och goda drinkar.
    Sen avslutas kvällen med lite dans och fantastiskt umgänge
    En helt underbar dag med otroliga vänner som har fixat den här dagen för MIG! Känner mig så tacksam över att så många hade möjlighet att komma. Jag kommer att leva på den här dagen länge och ser verkligen fram emot bröllopsdagen då jag får se alla igen

• Tindragull

emmlin: Vilken underbar hippa de hade ordnat för dig. Vad roligt!

• elsi

Emmlin, DET är vad jag kalla den perfekta möhippa.. va härligt

• Barret

Hejsan,
    Här är ännu en brud som ska gifta sig i maj. Om 34 dagar är det vår tur (2 maj). Vill gärna hänga med lite här i tråden om jag får, få lite sista peppning inför de sista förberedelserna och inför den stora dagen.. :o)

• HMG

Hej på er!

Jag och min fästman ska gifta oss den 16 maj. Hittade just den här tråden... kan var bra med ett extra bollplank såhär den sista tiden!