• fröken sjunfors

Maj 2009!

Här fortsätter tråd nummer 3 för oss som gifter oss i maj 2009!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 11:06
    kan inte ändra det som redan står, men lägga till iallafall

23/5
    hemlig2009

30/5
    connys hjärta
    efternamnsbyte = pingst09

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-02 19:07
    9/5
    Elsi

10/5
    igglypuff

23/5
    Hemlig2009

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-28 13:20
    23/5
    Lumo

• Svar på tråden Maj 2009!
  • Luucie
    Tindragull skrev 2009-03-18 10:03:14 följande:
    Luucie: Vad är en smart box?
    En liten låda med massa saker man kan göra...alltså som ett presentkort med massor av alternativ. Man får välja ett sen är boxen förbrukad.

Finns i olika prisklasser och upplevelserna är anpassade efter priset man betalar när man köper boxen.

Vi fick en i julas som vi inte utnyttjat än.

Tycker inte att det spelar roll om man inte kan göra det i hemstaden.
    Vi bor i stockholm och tänkte kanske åka ner till skåne någon helg och gå på chokladprovning
  • Tindragull

Bor inte i stockholm så där har jag ingen koll, men här finns fina skor: www.first4brides.co.uk/ De flesta kan man få i vilken färg man vill!

missbilly skrev 2009-03-17 20:01:18 följande:
    Nån har inne som bor i stockholm och har koll på vart jag kan hitta fina brudskor??Kanske tom nån som har eftermiddagen imorn ledig och vill slå följe!?
  • Luucie
    Tindragull skrev 2009-03-18 10:11:09 följande:
    Bor inte i stockholm så där har jag ingen koll, men här finns fina skor: www.first4brides.co.uk/ De flesta kan man få i vilken färg man vill!
    Jag kollade den sidan igår för första gången och tom jag blev kär fast jag inte ens gillar brudskor! Men f-n vilka priser..
  • djurö 09
    Tindragull skrev 2009-03-18 10:03:14 följande:
    Luucie: Vad är en smart box?
    En presentbox som man kan köpa tex på Åhléns i olika valörer, innehållet är ett presentkort på valfri aktivitet/upplevelse. Tror att de finns i olika kategorier typ mat/dryck (vinprovning exempelvis) och fart och fläkt (bungyjump tex) eller "skämma-bort-sig-själv", dvs olika spavarianter.

Eller visst var det det du menade Luucie? :)
  • djurö 09

Anja: Ingen jag känner igen så där på rak arm iaf... Men jag bor också söder om stan, så jag kanske har någon släkting här i krokarna alltså... :)

• Tindragull

Det jag gillade med den sidan är möjligheten att få skorna i den färg man vill ha. Fast det kostar ju såklart...
    Vet inte om det är värre priser där än nån annanstans... Noll koll...
    Själv kommer jag ha ett par Crocs Prima Pearl och de var fan inte billiga de heller... Men å andra sidan kan jag använda dem hela sommaren också!

Luucie skrev 2009-03-18 10:14:24 följande:
    Jag kollade den sidan igår för första gången och tom jag blev kär fast jag inte ens gillar brudskor! Men f-n vilka priser..
  • djurö 09

Har ni tjejer bestämt vin till middagen än?
    Någon som har tips på ett systemvin för runt 70

Till varmrätten som antingen blir reninnanlår eller hängmörad biff? Gärna något "kraftigare" vin? Har ett favoritvin till kötträtter som är så mustigt och ändå lent:

Marchese Antinori Riserva årg 2004

Men det kostar 169:- flaskan så det skulle bli runt 5000:- bara för middagsvinet, liiiite dyrt. :)