• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • Nibla

Jag tror inte det finns att låna faktiskt, kan hända har de till försäljning. L fick ett par i julklapp.

Konstigt att gruppen var borta från hemsidan idag.....och att den fanns med igår?

• Carma07

Ja, och ändå kollade jag sent igår. Eller så är jag blind idag.

• Nibla

Jag var inne och kikade och jag hittar inget ställe där man kan se de olika kurstiderna.....

• Ab fab

Mornings
    härligt skruttig söndag. gjorde inte många knop. hade lite pre-partyplanering igår, gjorde en promenad men det var då allt

vad gör ni den 7/2. Skalll vi åka till IKEA, shoppingtur eller något sådant? Vore så kul att göra något då

• Carma07

Det var på förstasidan i en liten ruta som det stod att det finns platser kvar i de olika simkurserna. Under babysim står bara tiderna till drop-in. Kanske bara jag som kommer ihåg fel. Om de öppnar klockan 12 kommer jag inte att hinna för jag antar att man ska vara ombytt och klar till 12.15. Jag ska fundera på om jag ska åka bort och chansa eller om jag hör om att hoppa på nästa vecka.

• Carma07

Abbe. Eventuellt kanske vi åker upp för dop. Vi försöker få till det veckan innan, men inte säkert vad som funkar än.

Just nu har jag en dotter som tjuter som en telefonsignal. Börjar bli lite jobbigt faktiskt.

• Carma07

Nibla: Har ringt och skickat in anmälan om att hänga med från nästa vecka.

Nu ska jag ge mig ut på en liten promenad och se om det kan få tyst på lilltjejen en liten stund. Får nog köpa mig öronproppar snart om allt det här tjutandet ska fortsätta.

• FruTez

Helllu girls!

Nibla: Har du hört nått från din vän om bebis?

Carma: Har hon hittat nya ljud som hon testar?

Abbe: Vet inte bestämt än ifall jag e ledig den 2:e. Får kolla lite närmare!

Va segt det var att stiga upp imorse. Jisses, trött som en gnu! (hur man nu kan va det??) Längtar redan till freda! Pös!

• Nibla

Tez,
    Japp, de fick en liten pojke idag kl 7.46!

• Nibla

Ab,
    Håller på och göra lasagnen du lagt upp på bloggen. Doftar ljuvligt!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas