Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Nu har jag skrivit in mitt reseavdrag på deklarationen. Jag får dra av för 48000 kr. Det är en hel del... Man hade ju iofs hellre haft kortare väg till jobbet.
Nibla: Det ska bli trevligt med en fika i ditt nya kök!
Hej
Grötö vat en riktig hitt. Hade fullbokat med 7 kunder på lördagen och 5 kunder på söndag. Lyckades sälja lite smycken och nagelvådsett.
Känns i armarna efter allt filadet. Speciellt höger.
Så igår la jag mig kl 21 vaknade idag kl 12. Lite sömn under helgen.
Bauti: Vad kul att det gick bra! Skönt att sova länge efter en sådan helg...
Åh va roligt bauti att du hade så många kunder. Hoppas några blir stammisar.
Carma- satsar på onsdag men vi kan väl höras
God Mörrning!
Nu har jag bokat flygbiljett till London i slutet av juni. Kommer vara borta på min 30-årsdag.
Biljetten gick på 1750 kr till slut efter alla extra avgifter. Helt ok för oss två!
Igår var jag en sväng på Allum och kollade efter vårjacka. Hittade en fin på Cassels (jag vet, tantaffär, men de har väldigt mycket snyggt från Vero Moda och Vila) Tyvärr fanns den inte i min storlek men det fanns en kvar i Nordstan så vid 16-tiden fick jag störta in dit med en missnöjd bebis. Vad gör man inte för sin shopping?
Vi har ju en sån där bas till Lillans bilstol som gör att man bara klickar i och ur stolen, hur smidigt som helst. Fast nu har vi en lånebil och basen sitter kvar i den andra bilen så nu måste man mecka med bälte hela tiden. (Tips till Nides: Köp babyskydd med bas!!)
Igår när jag skulle in till stan och är framme i parkeringshuset i Nordstan inser jag att jag GLÖMT spänna fast lillans stol. Jag har bara ställt den i baksätet. Jag blir rädd för mig själv! Tackar min lyckliga stjärna att det inte hände något på vägen........
Köpte även ett par nya träningsbrallor. Mina andra är som ett tält. Jag köpte dem när jag var gravid och det är ju ett par kilo sedan. Har sen i januari gått ner 7 kg. *stolt*
Nibla: Du tynar bort snart! Hihi!
Jasså, du smiter från hemmaplan på din 30 årsdag! Jag vet fortf. inte vad jag ska hitta på... det beror lite på vissa omständigheter. Men så har jag ju ändå ganska många månader kvar att planera på! *me likie party*
Igår fick maken sin skattelapp... Jättebra att han ska få tebax 30 tusen! Tyvärr fick vi ett samtal från killen som gjort delar av vårt markarbete... han skulle skicka fakturan nu och den låg runt på 60-70 tusen... Så då är vi fortf. 30 tusen back... Vi som hoppades ha råd att köpa marktegel till parkeringen och bygga en enkel uteplats på baksidan iår. Ja, ja... får väl fika i leran, hahaha! Det är bara så frustrerande att man inte kan göra allt man vill på en gång. Ni andra hus och hemägare, känner ni igen detta?
Tjingeling
Nibla- va duktig du är. Ingen tvekan inför bikini 2009 alltås
jag har varit hos tandläkaren.brrrr.... det blev dyrt
Hej, Nibla jag gick in i ditt bildgalleri och såg att ni hade gift er på storaholm, vi ska också gifta oss där. Var ni nöjda, har du några tips? Fotade ni er där och isåfall vart??
Tjingeling
Nibla: 7 kg viktminskning och på bara 3 månader. Det var inte dåligt!
Tezz: Känner igen mig alltför väl med husplanerna. Man har tusen idéer men det mesta får vänta. Speciellt nu när vi har en föräldrapeng också.
Har idag varit på föräldrautbildning och skulle egentligen även gått på sångstund men den blev inställd idag. Och tur var nog det för nu sover hon äntligen och jag har en del att fixa med till ikväll. Maken fyller år idag så det blir lite fikagäster.
Carma: Gratulera maken från oss!
Har varit inne på babyshop . se och dreglat över läckra söta barnkläder... shoppingsugen!!
Och så upptäckte jag just att Lillebror har feber