• pandis81

Bröllop 2010 nr 5

Då tjejer.
    Vi trippar snart in på 2009 och det är vårat sista år som ogifta. Sen är det våran tur.
    Vi fortsätter att diskutera allt mellan himmel och jord kring våra bröllop här på tråden.

Dom som hänger här och delar sina meningar är följande:
    Missmijah: 26 år Partille 15092009
    Pandis81: 27 år Huddinge 24042010
    Mysifer: 21 år Jönköping 08052010
    Tinzi: Sandared 08052010
    Brudgummarna: 30 års åldern Umeå xx052010
    Kenttjej: Göteborg xx052010
    Aprikos: 24 år Höör 05062010
    Enmidsommarnattsdröm: Gävle 23062010
    Fenixx: 26 år hemlig ort 03072010
    Superstarfia: 17072010
    Emmeli o markus: 22 år Borlänge 24072010
    Evasdottir10: 28 år Bjärrum 31072010
    Haennish: 07082010
    Makupala: 24 år Trosa 21082010
    LindaCecilia: 21082010
    Fruhögstadius: 20 år Morgongåva 25092010
    Svartvitabruden: 25 år Stockholm 27112010

Inga bestämda datum
    Starfish: 24 år Gävle Sommaren 2010
    Justmeandmylove: Sommaren 2010
    Rosesarered: 23 år Stockholm Sensommaren 2010
    Ullis33: 33 år Göteborg Sensommaren 2010
    Hummlan66: Sensommaren 2010
    Diz: 26 år Ekeby Sep/okt 2010
    Lillamaa: 22 år Kalix Vinter 2010
    Paradisfågel: 20 år Borlänge 201x
    Sockersmulan:

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html

Kram kram

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5
  • MissMijah

hej töser! jag hinner inte läsa så mkt nu. var tvungen att gå tidigare från jobbet för att hämta en febrig son, så jag har att stå i nu.

läste iaf om bröllop i italien! herregud, vad härligt det ahde varit! men jag nöjer mig med gamla hederliga svedala..

• BladEkström
    JosieJose skrev 2009-01-19 10:06:08 följande:
    Åh vad kul! Var gifter ni er någonstans?
    Vi kommer antagligen att gifta oss i Östra Vram utanför Kristianstad. Vi bor i Växjö men jag kommer en bit därifrån. Själv?
  • EllaBellaG

Ojoj, började titta på gästlista igår för att få en uppfattning om storlek. Har varit inställd på ett bröllop i mindre skala. Bara med familjen blev det dock dryga 30 pers och då har jag inte ens börjat fundera på vilka/hur många vänner som ska me! Så svårt att veta var man ska dra gränsen tycker jag.
    Ska det vara barnfritt tex? Det vill jag ju inte egentligen, men det skulle dra ner antalet något... Hur har ni tänkt med gäster?

• MV85

Jag har lite ångest över detta med om jag ska be om barnfritt eller inte... tänker framför allt på att vi har många resande gäster (ingen av mina släktingar bor direkt nära) och självklart tänker jag oxå på antalet..
    Skulle vi ha barnfritt skulle det innebära i alla fall 11 personer mindre...
    Sen har jag fått kommentaren att "Men hon skulle bli helt förstörd om hon inte får se dig i brudklänning. Ska du verkligen beröva henne det?"

Ghaaaaa det här är så svårt att bestämma..!

• berglinlindström

Vi kommer att vara max 50 perssoner då är barnen med räknade och barnen kommer at sitta vid samma bord som dom andra.Sen kommer vi att ha chips godis ja det barnen älskar framme så dom får ta det dom vill.Catrings firman tyckte det skulle bli roligt med barn oxså för dom kommer att äta samma mat som vi fast i barnportion så dom får göra något roligt för barnen dom får ju ritpapper och kritor av dom så dom har nåt at göra.
    Sen på borden kommer dte at tligga engångskamrer som gästerna kommer kunna andvända när som helst för att fylla vårat fotoalmbum.

• sockersmulan

kul att ni bor i växjö! jag kommer därifrån, men bor nu i lund.

BladEkström skrev 2009-01-19 17:42:59 följande:
    Vi kommer antagligen att gifta oss i Östra Vram utanför Kristianstad. Vi bor i Växjö men jag kommer en bit därifrån. Själv?
  • Emmeli o Markus

Hej alla brudar=) och brudgummarna så klart
    HAr inte varit här på några dar.. har varit ganska jobbigt med begravning och sånt i helgen så.. Men nu ska jag försöka komma tillbaka.. =) Saknar ju er när man inte hänger här..

Såg att det kommit nåra nya.. Välkommna.. Har inte orkat läsa igenom alla miljoner med inlägg ni skrivit på nåra dar.. hehe.. Är det något spec som skrivits som sklle vara kul eller bra att veta? Uppdatera mej GÄRNA isf!

Annars denna måndakväll.. Vad händer?

KRAMAR till er alla!!

Längtar efter vår stora Dag:)
  • Fenixx

vi kommer ha barnfritt på vårat. just för vi och våra gäster ska kunna slappna av och njuta av festen. för oavsett man har barnvakt på plats så kommer ju ens barn vilja komma till en och då det ska vara fest, tal, och lång middag så tror jag barnen får det roligare hemma hos en barnvakt.
    däremot ammande barn får ju såklart vara där.

• MissMijah

emmeli: välkommen tillbaka! förstår att det är tungt! finns här om du behöver prata kramar

• makupala

god kväll tjejer!
    sitter nu o bläddrar igenom en massa sidor i jakt på fina underkläder.. den enda bustier/korsett-liknande jag hittade var på missmarys sida:

www.missmary.se/catalog/thulin_korsetter/0345/torselett_med_b%C3%A5ge

Men tyvärr kanske inte så himla snyggt..
    nån som har nåt bra tips på underkläders sidor eller butiker? behöver hitta underkläder i storlek 70E eller 70F..

Kram på er alla!

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5