Luleåtråden del 2
Den här tråden är för oss som ska gifta oss i Luleåtrakten. Här pratar vi om allt, men mest bröllop såklart.
Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-53/m3094004.html
Den här tråden är för oss som ska gifta oss i Luleåtrakten. Här pratar vi om allt, men mest bröllop såklart.
Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-53/m3094004.html
nä, det har jag faktiskt inte. Men jag har kollat med många andra. Är dom duktiga där?
Åååh! Vi vill också ha chokladtårta (typ det enda vi gillar båda två). Jag trodde att de flesta konditorier gjorde det? Vilka har du varit i kontakt med Leeeloo?
Holms, anderssons och så tror jag att det var ohlssons. Sedan har jag pratat med 2 stycken i Älvsbyn. Vi vill också båda ha choklad men det verkar svårt, men jag ska ringa till gammelstans konditori och kolla, när ska ni gifta er, EhjärtarE?
Okej, vi har inte ens börjat ringa runt än, eller egentligen har jag gett den uppgiften till min M2b för flera veckor sedan, men ni vet, det händer inte så mycket... dessutom är han glutenintolerant, så det är också ett måste med glutenfri tårta :-S det kanske får blir gammelstads konditori som vi hade tänkt från början, de verkar bra tycker jag fast någon sa att de var lite dyra...
Vi gifter oss 1 augusti, så jag hoppas att det är lugnt än så länge...
Hej!
Tänkte bara kolla om någon här inne känner till någon musiker, eller ett band som finns i Jokkmokk med omnejd. Vi behöver fixa ett band till vårt bröllop på nyår. Nog för att det är ett tag kvar men jag tänkte bara att rätt som det är finns det någon här som känner någon musiker från Jokkmokks trakterna...
Hej tjejer!
Gifter oss i Kiruna 2 maj i år. Någon som kan tipsa om ett bra coverband eller röjig trubadur i norrbotten?
Mvh, Stina
Jag kollade upp några band innan vi valde vilken musiksort vi skulle köra med.
Silfver från Gällivare coverband
Tequila från Skellefteå coverband
Bolaget från Boden (tror jag)trubadurer
Sen finns ju Kjell Andersson, trubadur från Älvsbyn, men jag vet inte hur röjig han är förstås har bara hört talas om honom. =)
nu har man missat mycket igen- har varit utan internet å haft en sjuk dotter. men nu e vi alla friska:)
Ser att ni hunnit me å prata om inbjudningarna! När tycker ni att vi ska skicka ut dom? vi gifter oss 29de aug:)
Vi gifter oss 15:e augusti och tänker skicka inbjudningarna senast om två veckor. Osa sätter vi 6:e juni. Vi tänkte att det är bra om vi är ute i god tid eftersom semesterlistorna har börjat dyka upp på arbetsplatserna..
Men senast sex veckor innan vigseln är väl det etikettsriktiga-datumet?Men vem kan vänta så länge..?
är det någon mer som är laddad för bröllopsprogrammet som börjar på 3:an idag?!