Bride in England skrev 2008-12-12 18:07:08 följande:
Haha, stackarn. Maste erkanna att jag sjalv trampade i klaveret en gang med en kollega. Jag var ny pa jobbet och vi var och lunchade nagra stycken. Han pratade om en kille som var musikalartist o det lat som att han kande honom val men jag hade inte riktigt forstatt hur. Sa jag fragade "Ar det en kompis till dig eller?" Och han svarade "Nej, det ar min partner." Jag trodde da att det var en businesspartner och blev forvirrad for han jobbade ju på samma stalle som mig. Pinsamma jag insag inte att han hade en pojkvan!!!
hehe, jag gjorde också bort mig en gång =) Satt och snackade med en tjej på ett jobb jag hade som plötsligt hade en ring på fingret. Så jag tjöt glatt "oooh har du förlovat dig, vad kul! Vad heter han?" Varvid hon svarade pillemariskt "det är inte en han" Otroooligt trögtänkta jag insåg inte det självklara alternativet utan måste ha sett hysteriskt förvirrad ut för jag bara stirrade på henne och fattade noll. "Alltså, det är en hon" sa hon, och då trillade poletten ner. Shit vad dum jag kände mig, haha! Senare kom hon och frågade om det gjorde mig något att det var en tjej, vilket gjorde ont i mitt hjärta att hon bekymrade sig över, så jag fick ju förklara att det gjorde det absolut inte, det var bara jag som var trög. *pinsamt*