• Anonym

Väskor, Gucci, LV etc.

Någon som vet bra ställe för inköp av väskor av ovan nämnda märke? Helst Sthlm. Eller ngt ställe m grymma kopior? Hur är det på charterorterna? De kopiorna är inte mkt att ha va?

Har en äkta Gucci men vill gärna ha fler...

• Svar på tråden Väskor, Gucci, LV etc.
  • Lill Anna  8/7-04

Kan inte nån speciell affär men kolla på denna sajt.

www.yoox.com/ing/index.asp

Här finns massor av designerkläder och accesoarer.

Själv är jag väskoholic. Men en Gucciväska för över 2000, min älskling skulle strypa mig långsamt ;)

• Miss lucky

NK har gucciväskor.
    Sen finns det ju en gucciaffär på strandvägen. Har aldrig varit inne där, men dem borde ju ha gucciväskor.

Lycka till !!

• Anonym

Wow Lillanna - cool sida! Tack!

Pauline

• Niki

På Birger Jarlsgatan i Sthlm finns både en LV-butik och en Gucci-butik. Personalen på Gucci butiken är dock ruskigt snorkiga och ibland direkt otrevliga. På aftonbladets köp-och sälj sida finns massor med annonser för väskor av dessa märken (mest kopior) till salu. Många väskor där var jättesnygga.

• Gift Anna

Är oxå en väskoholic som Lill-Anna uttryckte det,tröttnar aldrig på att leta efter nya fynd
    Jag har "beställt"en LV-kopia av min kompis,som är med sin fästman på semester i Turkiet.

• Anonym

Jag skulle hellre köpa en ganska dyr men snygg väska av bra kvalitet än en piratkopia som jag (och "kännare" av det märket) skulle veta bara var fejk... Men andra gör som de vill! Jag ser ingen skillnad på andras väskor! Jag är bara inte fixerad vid märket!

• Jennifer E

Gift Anna, jag surar fortfarande över popcornen men blev nyfiken på Turkietkopior, är de bra där? Åker ner snart, bla ska vi förlova oss men en väska vore ej fel!

Jennifer

• Gift Anna

Jennifer,vet ej,jag litar på min kompis omdöme,hon skulle antagligen köpa en till sig själv oxå.

• mari@

hej hej alla väsk-freeks!! jag älskar väskor har flertals väskor. jag började med att köpa falska väskor i gucci och LV i en affär här i stockholm. men senare när jag insåg den stora skilnade på de äckta och falska så skämdes jag jätte mkycket och började köpa äckta. Jag kan tipas om att köpa DKNY de väskorna är jätte billiga kostar från 500-2000 kronor jag fick en jätte fin party väska för 500 kr i DKNY på NK. Falska väskor är änkla att få tag på. det var ngn som undrade.
    kramisar maria

• Loveable me

Hej alla! Jag undrar om någon kan hjälpa mig; det är nämligen så att min syster älskar LV väskor, hon är inte så kräsen av sig när det gäller falsk/inte falsk men Ni vet ju hur det är: ska man ha en kopia, så ska det åtminstone vara en kvalitetskopia! Vet någon någon bra sida på nätet där man kan köpa lv-kopior från sverige eller utlandet? eller hur jag kan få tag på en åt henne? har kollat alla annonser som finns känns det som.
    Jaja vad gör man inte för familjen?

Svar på tråden Väskor, Gucci, LV etc.