• Anonym

pris per kuvert! vad betalar ni?

Hur mycket betalar ni per kuvert? Ingår lokalen då?
    Jag vill veta allt!
    Tack.

• Svar på tråden pris per kuvert! vad betalar ni?
  • ullis_p

Maria, vad ska ni bjuda på för mat? Och vilken cateringfirma är det?

Kanske något för oss

• Anonym

Vi betalade runt 800 kr/kuvertet. 350 kr för två-rätters, snacks, kaffe och tårta. Resterande 450 kr inkluderade brudskålen, vin/öl till maten samt baren. I det priset ingick lokal, dukning, servering, städning etc. Vi är helnöjda!

Är anonym för att jag inte vill att kompisar som hittat mig här BT ska veta vad vi betalade...

• Miss W

Vi kommer troligvis betala runt 1000kr per kuvert. 3 rätters middag med tårta och kaffe. Fördrink (Champange) med påfyllning, två vitt vin till förrätten, två glas vin till varmrätten samt avec till kaffet... Lokal, personal, städning dukning,porslin, blommor ingår

• Miss W

.. Oops glömde desertvinet också...

Lucifer: Var ska ni vara?

• B2B

Vi betalar 510/kuvert. Då ingår hyra av lokalen, trerätters mat (inte tårta) + tillhörande dryck.

• Maria23

Hej Ullis_P!

Vi kommer få maten ditlevererad av Arhedens Catering i Limnhamn i Malmö.
    Vi kommer att ha en stor buffè (italiensk).
    Lycka till!

• Emmela

Vi betalar 300:-/kuvert och då ingår: välkomstbubbel, 2 rätters, bröllopstårta, kaffe med avec, tre glas vin till maten, dukning men ej blomdekorationer, personal, städning och vi får hålla på fram till klockan 2 på natten. Vi tänkte först hyra en bygdegård för att hålla nere kostnaderna lite men efter mycket funderande och efterforskningar kom vi fram till att detta alternativ var klart det prisvänligaste och samtidigt det smidigaste.

• LindaMaria7702

Vi kommer att betala 675 kr/kuvert på häringe slott.

• Leilaz

Vi har kollat på ett ställe som verkar mysigt och de tar från 565:-/kuvert. Då ingår brudskål, 3-rättersmiddag och kaffe & bröllopstårta. Det tycker inte jag låter så farligt!

• Katarina II

Vi betalar 280 kr per kuvert. Det inkluderar tre rätters middag, vickning, godis/snacksbord, personal, lokal, musikanläggning och städning. Dricka och tårta tillkommer fast även där har vi fått bra priser. Centliterpriset för sprit är t.ex 11 kr/cl vilket verkar billigt när vi jämfört. Utslaget så räknar vi med 530 kr per person inklusive allt, även fri bar.

Svar på tråden pris per kuvert! vad betalar ni?