• Svar på tråden September 2009 del 2
  • september2009bröllop

jag bara sa det rakt ut...

idag ska vi gå på bröllopsmässan i gbg.. ska bli sååå kul

• Igia

Hur gick det?

Trudilutt skrev 2009-02-21 09:12:33 följande:
    Hej på er!Nu har jag vart och handlat, ikväll ska vi ge våra föräldrar vetskapen att vi ska gifta oss!Nån som har ett förslag på hur man ska berätta det?Hur har ni gjort?Nu börjar vi bli nervösa här
  • carolaj83

fan fan fan, syrran kunde inte ha tärnklänningen som jag köpt, får väl sälja den på tradera o jaga ny till henne

• thildamy

Grattis moster !!!

Vad kul med en liten bebis att snusa på...

Igia skrev 2009-02-21 02:49:02 följande:
    Det känns som det står still nu... Kommer liksom ingen vart och jag vet heller inte vad vi borde göra.Men jag blev moster för två dgr sedan så nu är det bara att räkna ner tills vi ska måtta och beställa klänningarna iaf
  • thildamy

vad var det för klänning.. kikade in i ditt galleri men hittade inte den ..

carolaj83 skrev 2009-02-22 08:52:08 följande:
    fan fan fan, syrran kunde inte ha tärnklänningen som jag köpt, får väl sälja den på tradera o jaga ny till henne
  • carolaj83

har ingen bild på den, röd halterneck klänning, knälång med pärlor vid brösten

• carolaj83

har precis vunnit en snygg enkel röd klänning på tradera för 399 håller tummarna att denna ska sitta super på syrran)

• Trudilutt

Ja det gick som förväntat

Mina föräldrar blev jätte glada, mamma och jag pratade bröllop heeeela kvällen sen.

Min svärmor sa - ja det va ju snabbt jobbat... Hon är inte så mycket för bröllop överhuvudtaget, mestadles för att hon alltid har velat gifta sig, men fått nej på två frierier

Svärfar pratade bort och började prata om kyrkobelysningen som inte funkade, hm...

Haha

Igia skrev 2009-02-22 04:37:05 följande:
    Hur gick det?
  • Trudilutt

Var har all tagit vägen ?

Ho ho?

Svar på tråden September 2009 del 2