• Svar på tråden Katt-tassar, ska jag..?
  • ozita

Jaa! Definitivt! Jättefint!

Tänk bara på att inte ha dem allt för glest om det är små tassar, om du vill att det ska se realistiskt ut... Som om det gått en ullig, gullig kattunge där.

• 090208

Ja, du kanske har ratt. Den forsta bilden ar for glest, den andra bilden ar bade for stor och glest... Men den sista var val ok?

Ar helt pirrig nu, men tror nog att det kommer blir super-fint!! Vill verkligen, ar en san katt-manniska, alskar dom!

Och forresten, gud vad fint nar man ar gravid!

• Emmeli o Markus

vad jag fattare det som skulle du vilja ha tasspåret en bit.. men gö det inte för långt.. det blir för mycke.. nöj dej med 5 -6 tassar bara.. min bror är tatuerare och det var en tjej som ABSOLUT skulle ha fån höften upp mot brösten och han sa att det skulle bli för mycket men d trodde inte hon på..

Det blev för mycket och hon ångrar sej som f*n..

Testmåla dom på dej först och se om du trivs...

Lycka till!

Längtar efter vår stora Dag:)
  • lillP

Det är superfint med tassar Tycker absolut du ska göra det Men jag tror inte du ska ha allt för små tassar, inte helt omöjligt att du kommer att tycka de är för små efter ett tag. Inte helt ovanligt har jag förstått, och jag har själv "drabbats" av att en tatuering kännts för liten efter ett tag

Det där med glesheten... anpassa den efter storleken på tassarna. Bra tips, som ngn före mig skrev, är absolut att testmåla dem först

Lycka till!

• 090208

Ska be en kompis att mala. Tack tjejer! Storre och farre tassar alltsa.

Om det nu inte ar fint med langt sa funderar jag pa att dom ska sluta precis pa midjan, pa sidan alltsa.

Forresten, nagra andra forslag pa var man kan ha tassarna..? Har redan en tatuering nere pa vanstra sidan av ryggen (en annan anledning att lata bli att ha katt-tatuering hela vagen runt), vill inte heller ha katt-tassar pa axlar eller armar.

Har funderat pa att ha nanting pa vaden, men inte tassar dar. Funderade pa nat smart citat, eller nat annat viktigt, pa arabiska. Alltsa lodratt. Pa insidan eller utsidan av benet?? Och VAD??

• Emmeli o Markus
    090208 skrev 2008-11-30 21:03:32 följande:
    Ska be en kompis att mala. Tack tjejer! Storre och farre tassar alltsa.Om det nu inte ar fint med langt sa funderar jag pa att dom ska sluta precis pa midjan, pa sidan alltsa.Forresten, nagra andra forslag pa var man kan ha tassarna..? Har redan en tatuering nere pa vanstra sidan av ryggen (en annan anledning att lata bli att ha katt-tatuering hela vagen runt), vill inte heller ha katt-tassar pa axlar eller armar.Har funderat pa att ha nanting pa vaden, men inte tassar dar. Funderade pa nat smart citat, eller nat annat viktigt, pa arabiska. Alltsa lodratt. Pa insidan eller utsidan av benet?? Och VAD??
    på utsidan av vaden gör det sjukt j*vla as ont.. Jag har 6 tatueringar på olika ställen men vaden gjorde ondare än alla tesammans. Kommer aldrig kunna fylla i den pga den extrema smärtan!! uhh
    Längtar efter vår stora Dag:)
  • lillP

Håller med om att det gjorde ont på utsidan av vaden, men jag trodde det mest berodde på att den var så stor och tog tid Men så farlig tycker jag inte att smärtan var, kunde ju stå ut iaf Så 090208, låt dig inte avskräckas. Alla har vi olika smärttrösklar

• 090208

Jag holl pa att do nar jag gjorde den pa ryggen. Men gick himla snabbt. Har nastan bestamt mig nu. Jo, jaklar jag vill gora det. Men maste kolla med tatuerare om dom har tassar, det ska vara ratt tassar i ratt storlek. Ska ju sitta dar i 60 ar! Aah, jag blir helt pirrig!!

Antar att det ar battre att tatuera nu pa vintern nar man haller sig borta fran solen?

Svar på tråden Katt-tassar, ska jag..?