Inlägg från: 090208 |Visa alla inlägg
  • Svar på tråden Katt-tassar, ska jag..?
  • 090208

Ja, du kanske har ratt. Den forsta bilden ar for glest, den andra bilden ar bade for stor och glest... Men den sista var val ok?

Ar helt pirrig nu, men tror nog att det kommer blir super-fint!! Vill verkligen, ar en san katt-manniska, alskar dom!

Och forresten, gud vad fint nar man ar gravid!

• 090208

Ska be en kompis att mala. Tack tjejer! Storre och farre tassar alltsa.

Om det nu inte ar fint med langt sa funderar jag pa att dom ska sluta precis pa midjan, pa sidan alltsa.

Forresten, nagra andra forslag pa var man kan ha tassarna..? Har redan en tatuering nere pa vanstra sidan av ryggen (en annan anledning att lata bli att ha katt-tatuering hela vagen runt), vill inte heller ha katt-tassar pa axlar eller armar.

Har funderat pa att ha nanting pa vaden, men inte tassar dar. Funderade pa nat smart citat, eller nat annat viktigt, pa arabiska. Alltsa lodratt. Pa insidan eller utsidan av benet?? Och VAD??

• 090208

Jag holl pa att do nar jag gjorde den pa ryggen. Men gick himla snabbt. Har nastan bestamt mig nu. Jo, jaklar jag vill gora det. Men maste kolla med tatuerare om dom har tassar, det ska vara ratt tassar i ratt storlek. Ska ju sitta dar i 60 ar! Aah, jag blir helt pirrig!!

Antar att det ar battre att tatuera nu pa vintern nar man haller sig borta fran solen?

• 090208

Man kanske ska ha murgrona virandes runt vaden. Gotlands landskaps-blomma ju. Oj vad fint. Lite slinga bara. Maste googla bilder!

• 090208

Bor i London, ska kolla med samma tatuerare som forra gangen. Om jag kan hitta dom... Var en snall tjej som gjorde, hon var inte alldeles for mycket piercad och laskig. Nagorlunda lugn.

Forestall er detta pa grov skanska: "Fan vad snabbt det gick. Vi gick ju bara ut och tog en cigg".

Lat sa himla kul, min bastis som sa. Hon och min man gick ut med en gang nar jag borjade yla...

• 090208

Esonda: Ja, Rihanna ar skitsnygg. Men vill inte ha tassarna sa det syns sa varst mycket. Kan ju inte alltid dolja dom.

Har tatueringen pa vanster sida precis over rumpan... Mina systerdottars gemensamma mellannamn plus mamsens namn (men med min kusins 5-ars-stavning...) . Alltsa LIV vagratt och LSI lodratt, som ett korsord (bara 1 L alltsa). Fattar du da..?

• 090208

Min syrra tänkte tatuera in sina dottrars ansikten, hon var valt ut fina bilder från när båda var 3 ar. Hoppas hon gör det! Inte alla mammor som har...

• 090208

Ville ha nat personligt. Inte Snobben och andra motiv jag här sett...

Katt-tassarna är väldigt mycket jag eftersom jag är helt facinerad av kattdjur. Och murgröna på vaden vill jag ha, vissa hyllar Gotland genom att tatuera in hela ön på axeln, usch!

• 090208

Ville ha nat personligt. Inte Snobben och andra motiv jag här sett...

Katt-tassarna är väldigt mycket jag eftersom jag är helt facinerad av kattdjur. Och murgröna på vaden vill jag ha, vissa hyllar Gotland genom att tatuera in hela ön på axeln, usch!

Svar på tråden Katt-tassar, ska jag..?