December - 09
Länge till jag vet... vi hinner ändra oss många gånger innan dess. Men just nu är planen 18dec på svenska ambassaden i Paris :D
nån mer än jag som ska gifta sig i dec 2009?
Länge till jag vet... vi hinner ändra oss många gånger innan dess. Men just nu är planen 18dec på svenska ambassaden i Paris :D
nån mer än jag som ska gifta sig i dec 2009?
usch ja denna veckan har varit tuff ser inte fram emot att gå till jobbet...
nått nytt på bröllopsplaneringen? vi har beställt inbjudningarna nu :D
Har fixat massa pyssel så jag ska börja utforma inbjudningskort när jag får tid! Får göra ett par olika varianter så mannen i hushållet kan se hur jag tänkt och berätta om han tänker likadant =)
Och idag var vi och inspekterade kyrkan. Ska ringa till pastorsexpeditionen imorgon och boka upp vårt datum!
Dessutom har jag fyndat en massa organzapåsar på ebay för ett tag sedan. Har huuuur många som helst, för många! Kanske får sälja av några...
Hoppas du haft en trevlig andra advent!
Hejsan hoppsan!
Kunde inte hejda mig, var tvungen att pyssla fram ett inbjudningskort. Finns bild på det i mitt galleri, vad tycks?
oj vad fint! du e duktig du !!!!!
själv är jag förkyld men kämpar på med jobbet för jag har inte tid att vara hemma.
har beställt våra inbjudningskort nu o det e såååå mysigt
Hur länge måste ni vänta på inbjudningarna? Känner mig riktigt i gasen och skulle kunna tänka mig att inhandla allt material och göra korten på studs! Synd att det är julklappsmånad bara, pengarna måste liksom gå till annat =) Och så kan vi ändå inte skicka ut korten förrän framåt sommaren. Även om man vill vara ute i god tid så kan man ju inte vara HUR tidigt som helst. Dessutom ska vår kyrka renoveras under nästa år och de har reserverat sig för att de i värsta fall inte är klara till nyår, men det tror de att de ska vara. Ska höra av mig i vår och höra hur allt ligger till. I värsta fall måste vi byta kyrka och då är det ju smart att vänta med inbjudningarna lite!
Du får gärna visa era inbjudningar när de har anlänt, är så nyfiken!
jag vet inte riktigt hur länge vi måste vänta men jag lägger in bild så fort jag kan. jag var inne i en period när jag ville beställa allt på en gång men nu är jag nästan mer anti o tänker på massa annat som man avsäger sig... fast jag älskar ju sambon mer än nått annat så det är ju inte så mycket att fundera på ...
just nu är jag väldigt förkyld och ska ligga nerbäddad hela helgen medan sambon jobbar 8-20 lörda och söndag :(
Anti? Jo, sånt går i vågor. Just nu är jag väldigt för dock!
Hoppas du kryar på dig snart!
läste nått citat som ett gammalt par hade sagt då någon frågade hur de klarat vara gifta så länge
" We never fell out of love at the same time" tror det är viktigt
ja idag e jag nerbäddad snörvel
hoppas du har en trevlig helg
Mycket bra citat, antecknar genast.
Vi ska ut och inhandla julgranen nu, sedan blir det pynt och godisbakande Ta dig en kopp te och önska dig frisk.
Hej!
Jag vill vara med på den här tråden!
Vi planerar att gifta oss den 19 december 2009!!!! Planeringen har bara börjat.