Bröstförstoring 13
Sunflower vad är det du funderar på med storleken? Jag kan ventilera lite med dig om du vill.
Op:ade mig för 2 1/2 år sen, ca.
Sunflower vad är det du funderar på med storleken? Jag kan ventilera lite med dig om du vill.
Op:ade mig för 2 1/2 år sen, ca.
Det är faktiskt jättesvårt att säga vilken kupa man får. Vad har du för omkrets? Jag är liten, bara c:a 160cm och väger 54kg, jag har 60 eller 65 i omkrets. Detta gör ju att jag har tex. 65E/F i bh. Visst låter det jättestort^^, det är det inte. Om du omvandlar till en "normal" 75 i omkrets så blir det bara C-kupa och det anses ju vara normen nuförtiden. Mina bröst är helt proportioneliga till min kropp och det är absolut inga bomber...
Jag var väldigt rädd att brösten skulle bli för stora till min späda kropp, men det ser bara fint ut. Jag la in 280cc runda hallongelé-implantat. Innan op hade jag väl 65B typ, dvs 75AA.
Så vad har du för omkrets? Mycket bröstvävnad? Breda eller smala axlar/bred eller smal nertill? Markerad midja eller rak?
Baby S skrev 2009-01-22 20:33:20 följande:
Baby S skrev 2009-01-22 21:07:14 följande:
Garbo6:
Har du varit inne och kikat på qvinna.info? De har jättebra före- och efterbilder som kanske kan hjälpa dig.
Jag var också rädd att få för stora bröst så jag valde 280cc ist för 300cc som kliniken föreslog. Jag gick från 65 A/B - 65E/F (är ju som en normal c-kupa i 75 omkrets). Jag är så glad att jag inte tog större implantat. Jag är dock nästan 13cm kortare än du och är väldigt späd. Nu har jag bröst utan att för den sakens skull vara bystig. Proportionelig och fin .
Garbo6: Jo, jag trodde väl det . Men en större bröstkorg kan jag bära upp större implantat. Och sen är det ju inte så stor skillnad ändå på 350 och 375. Om du dessutom är 76cm runt bröstkorgen så ser det ju konstigt ut med för små implantat - jävla djungel det här...