-
Registrera dig härinne: www.plastikkirurgiforum.se där finns det många som du kan prata med :)SunflowerA skrev 2009-01-14 20:58:22 följande:Tråkigt att ingen vill prata bröst nu när jag har bokat op :) Jag är jättenervös och osäker ang. storleken!
-
Är det fortfarande så :( de har invaderats av barnsliga killar som sitter och jävlas med tjejerna det är därför. Många från flashback forumet om du känner till det.SunflowerA skrev 2009-01-17 19:26:23 följande:Jag har försökt :) Forumet är avstängd för nya registreringar. Skickade två mail till administrationen och fick inget svar *snyft*
-
Är det fortfarande så :( de har invaderats av barnsliga killar som sitter och jävlas med tjejerna det är därför. Många från flashback forumet om du känner till det.SunflowerA skrev 2009-01-17 19:26:23 följande:Jag har försökt :) Forumet är avstängd för nya registreringar. Skickade två mail till administrationen och fick inget svar *snyft*
-
Men har jag fattat det fel nu eller, det är väl självklart att man får vara sjukskriven när man går igenom en bröstoperation oavsett vilken sort.
-
Joseefiine; Nej fast det struntar jag i
om man ska diskutera sånt här så måste man veta vad man pratar om
är man inte insatt så är man inte.
-
Baby S: När man genomgår en bröstoperation så kan man inte jobba, brösten måste få läka innan man kan börja sitt arbete igen. Man får t ex inte lyfta saker.
-
Baby S: Vad var poängen?
-
Men alltså denna tråd börjar spåra ur med massor av dumma kommentarer om att man skulle utnyttja systemet genom att man vill vara sjukskriven när man genomgått en operation bara för att vissa här inte tycker det är nödvändigt med en bröstförstoring men allvarligt det har väl ingen annan rätt att bedöma låt människor få göra vad de vill med sina liv. Jag anser att du Joseefiine har helt rätt i ditt resonemang och jag förstår inte varför vissa inte kan låta bli att sköta sitt eget.
-
Baby S: Ja, man har fortfarande rätt till ledighet då man opererat sig, då blir man sjukskriven ett tag.