MagicalBride skrev 2009-01-17 20:50:34 följande:
Är det fortfarande så :( de har invaderats av barnsliga killar som sitter och jävlas med tjejerna det är därför. Många från flashback forumet om du känner till det.
[/citat]
Vad tråkigt! Nu vet jag varför iaf. Kan försöka skriva ett större brev till administrationen, de kanske fattar då att jag är serjös.
OndaMamman skrev 2009-01-17 21:53:27 följande:
[citat]
Sunflower vad är det du funderar på med storleken? Jag kan ventilera lite med dig om du vill. Op:ade mig för 2 1/2 år sen, ca.
Vad snällt av dig! Du anar inte vilken ångest jag har! Brukar ha problem med att välja kläder i provrummet, och inlägg är ju någontig mycket mycket viktigare. Jo, vad jag undrar är: vilken kupa tror du att jag får med 320MM? Har nu A-kupa, skulle uppskatta volumen till 50-80cc. Jag är 175 cm lång, om det spelar någon roll...
Jag vill inte få två gigantiska meloner, vad jag eftersträvar är att se proportionellt ut... men man vill ju inte bli besviken när man ser resultatet heller. Att gå igenom allt vad det innebär och inte märka någon betydlig storleksändring vore en katastrof :) Har varit på konsultation med Charles från VK och det var det storleken han rekommenderade.
Vad hade du för storlek innan op och vad blev det efrter?