Fler som jag som vill förlova sig som bara väntar och väntar....?
Är sambo med världens underbaraste som jag älskar över allt annat...
Någon mer här som går och väntar på att den stora kärleksn ska fria?
Är sambo med världens underbaraste som jag älskar över allt annat...
Någon mer här som går och väntar på att den stora kärleksn ska fria?
Jag väntar också på frieri! Jag vet att jag inte behöver vänta alltför länge dock, men jag tror tyvärr att han känner lite prestationsångest och vill att det ska vara så perfekt.
Jag väntar inte för att jag tycker att killen måste fria utan för att han själv har bett om att få göra det. Precis som aikidoaasa är det jag som har varit den drivande i andra frågor, som att flytta ihop t.ex. så nu är det hans "tur".
Sitter o väntar på den stora frågan.. Dock inte förlovning.. Utan nästa... Har varit förlovad i snart 6 år.. Och gubben tycker att de är hans som ska fria.. Hmm dock händer de aldrig.. hoppas på att han ska ställa den "stora" frågan snart...
Jag väntade i 10 år! sen gav jag upp och friade själv! Det går det med!!! På frågan om han aldrig hade tänkt fria själv svarade han: jovisst kunde jag ha gjort det, men det var inget jag hade tänkt på så mycket! typiskt karlar! Men erkänn tjejer, det är vi som går och drömmer om princessbröllop och inte männen!
jag har hittat min absoluta dröm prins! han e den vackraste människa på denna jord.jag skulle kunna göra allt för honom!vi har bara varit tillsammans ett kort tag men vi vet båda att vi vill leva med varandra för resten av våra liv.hade han frågat i morgon hade jag aldrig tvekat på att svara ja, men ja jag får också vänta!han vill att det skall gå lite tid. men vi skall flytta i hop i alla fall. och det skall bli en sån befrielse. jag bara går och saknar honom hela tiden. eftersom han e borta och pluggar just nu, men han e klar till våren och då jädrar:)
Ja, varför är det så? Gå gärna in och diskutera i "Med risk för att trampa många på tårna..."!
Visst kan man fria själv, förstår bara inte varför du väntade i 10 år
Varför fria ni inte själva? Det gjorde jag på skottdagen
Herregud! Varför sitta och vääänta och lääängta?! Ta tag i saken själv!
Era respektive kanske inte vet hur mycket ni vill gifta er och hur ska de få veta det om ni inte berättar det? Ett tydligt tecken på att tjejen vill att man ska gifta sig är ju att man friar
Och ni behöver inte vänta till skottdagen. Det går alldeles utmärkt även andra dagar.
Nalle Puh 40 skrev 2008-10-22 16:36:33 följande:
Ett tips om ni verkligen vill att HAN ska göra det: Se till att han umgås med folk som precis förlovat sig eller ska gifta sig/har gift sig. Det gjorde susen för min M2B...