• framtidensbrud

Fler som jag som vill förlova sig som bara väntar och väntar....?

Är sambo med världens underbaraste som jag älskar över allt annat...

Någon mer här som går och väntar på att den stora kärleksn ska fria?

• Svar på tråden Fler som jag som vill förlova sig som bara väntar och väntar....?
  • Arepa

Här är en till. Men tyvärr verkar han aldrig få tummen ur...

• Silverscream

En till här med.

Men här verkar det inte vara allt för långt bort. Tror jag kommer behöva vänta max till februari.

Men det visar sig om mina aningar är rätt eller inte.

• framtidensbrud
    Arepa skrev 2008-10-20 18:52:24 följande:
    Åh va jobbigt....visar han inget intresse alls?
  • framtidensbrud
    Silverscream skrev 2008-10-20 18:55:03 följande:
    En till här med.Men här verkar det inte vara allt för långt bort. Tror jag kommer behöva vänta max till februari. Men det visar sig om mina aningar är rätt eller inte.
    Åh va härligt! Jag tror inte heller att jag får vänta så länge till!
  • Hammerman

Är det verkligen så illa att forumets självutnämnde antifeminist ska behöva gå in och säga åt er att ta tag i det själva om karlen inte gör det?

• framtidensbrud
    Hammerman1 skrev 2008-10-20 19:07:11 följande:
    Är det verkligen så illa att forumets självutnämnde antifeminist ska behöva gå in och säga åt er att ta tag i det själva om karlen inte gör det?
    Jag har små skojat om det men han säger själv att han vill ta hand om det. Jag ger honom till 14/2 annars så tar jag hand om det själv.
  • aikidoaasa

Här är det en till som väntar andäktigt.
    Och nej, jag är helt inställd på att vänta på att han frågar mig. Jag är den som sett till att det hänt nya saker i vårt förhållande tidigare... nu är det hans tur att visa framfötterna och se till att det går vidare. Men för den sakens skull skadar det inte att hinta med jämna mellanrum... *Hint hint darling!*

• feathers

Jag går o hoppas. Men vad jag har förstått så blir det inte i år, och inte heller nästa år.... 2010 alltså. Fast vi har bara varit ihop i drygt ett år och han är 3 år yngre än mig. Han vill väl leka av sig lite.
    Han är traditionell och ska fråga min pappa om lov osv först.

men men det är bara att vänta o se. ;)

• Totadenice
    Arepa skrev 2008-10-20 18:52:24 följande:
    Inte min heller!
  • sockersmulan

Här är ytterligare en som går och drömmer vääääääääntar! Vi är väl lite på g iaf, har varit och tittat på ringar och så.. Nu har han äntligen specificerat sitt hemlighetsfulla "snart" till att frieriet kommer att ske ngn gång under 2009, hihi. Så svårt att luska, man vill ju inte bli tjatig liksom. Gaah!

Svar på tråden Fler som jag som vill förlova sig som bara väntar och väntar....?