• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

Tiden går fort när man har roligt och snart är det 2009 och dags för oss att bli gifta!

Mars:
    7: Hummle
    Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009

Augusti:
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Göteborg, exakt plats och kyrka än så länge hemligt
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 12:05
    Och här är nya fika-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3123203.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-10 11:26
    Här är tränings-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3151080.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-12 20:13
    Majbrudarna leder än så länge

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009
    Stellajsj

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15 MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3
  • Vendel och Angelica

www.brollopstorget.se/Annonser/
    är det inte denna du är ute efter Danielaa?? Som du visade bild på fast den var rosa där!

jobbat o slitit idag :-s blää, nej ska väl inte klaga har haft en ok dag!
    Ska ta och gå o hämta min lille smurf aldeles strax! Ingen ide att komma före 1530 för då vill han inte gå hem

Ska bli så trevligt im!!

kram

• Tx2

Baver: fin klänning du hitta till mig. Skall försöka ta en allvarlig fundering, snart. Känner att jag behöver bestämma mig och beställa snart. Ifall den inte funkar.

Skille: Grattis till huset! Vill höra mer imorgon. Vill du inte dricka tequila för att du inte gillar det (håller dig bara till bubbel?) el har bullbageriet börjat komma igång?!

Artist: trist med människor som har för mycket pengar. Kan ni inte göra en kupp?

• skille

jeg blir psyco nar jeg drikker mye.... ikke noe annet hehe. skadekontroll, jeg vil ikke ha det vondt dagen derpa, samt at jeg gjor sa mye rart nar jeg drikker. spor Andreas.. hehe

• SweetSun

vem gör inte konstiga saker på fyllan?

• hummle
    artist skrev 2008-10-22 12:50:24 följande:
    Hänger du på imorgon??
    jag kan tyvärr inte komma hade så gärna velat men gubben jobbar sent o jag behöver få mina små i säng m tanke på skola osv
    men nästa gång, dock inte den palnerade nästa gången...
  • Danielaa

Angelica: Nää, inte den klänningen, fast den här va en av de två andra jag hade som alternativ innan! Så denna har varit en av favoriterna! (Tills jag provade den å den inte alls kändes så fin som jag trott...!) Men massa tack ändå! Gulligt av dig!

Artist: MEN, va tråkigt då att de inte blev nåt på STOOOORA bröllopet...! Surt!

Skille: Fått bilderna på vovven? *nyfiken*

Kan tyvärr inte heller komma imorrn, har försökt byta på jobbet men ingen som va så pigg på de tyvärr... Men får försöka ordna tills nästa gång istället!

• Danielaa

Nu har jag kikat runt lite bland er här i tråden! Kul å kika lite på era sidor oxå...!

Carolina: Så ni gifter er oxå i Lindome kyrka? Bor ni här i närheten eller var de nån annan anledning till att de blev just här?

Åså en undran: VAR E MD2009?? Har inte sett till henne på länge... Sen va ju inte jag så aktiv själv en period heller så kanske bara missat nåt...? Nån som vet?

• skille

Fikk bildene i går kveld, ligger i galleriet. HUnder er ikke like sammarbeidsvillige som mennesker til å bli tatt blider av... Men jeg er super happy, Don var så flink. og bildene ble veldig bra:)

• hummle
    skille skrev 2008-10-23 08:31:06 följande:
    Fikk bildene i går kveld, ligger i galleriet. HUnder er ikke like sammarbeidsvillige som mennesker til å bli tatt blider av... Men jeg er super happy, Don var så flink. og bildene ble veldig bra:)
    va fina bilderna blev
    lutar till att välja honom för våra bröllopsfotografier
  • skille

Han er kjempe flink, og vi fikk jo se masse bilder han har tatt når vi var hos han, og jeg er kjempe glad vi valgte han. Men om du velger han ville jeg booket han fort, slik at han er ledig.

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3