• Danielaa

Hur ser era inbjudninskort osv ut? (ni som gjort själva!)

Behöver få lite idéer till inbjudningskorten osv... Å ska göra dom själv!
    Så nu som gjort inbjudningar, festprogram, vigselprogram osv själva, har ni bilder på de?

• Svar på tråden Hur ser era inbjudninskort osv ut? (ni som gjort själva!)
  • propp

Danielaa skrev 2008-10-15 14:25:54 följande:

Gu va fina ni gjort allihopa! Massa olika idéer!Propp: Jag gillade texten på era kort! Har du gjort den själv eller beställt? Monogram osv...
    Tack! Jag har gjort allting själv... Typsnitten har jag laddat ner från www.dafont.com. Monogramet är gjort av typsnittet Scriptina.
  • cilias

propp: Dina kort var verkligen jättefina! Jag har tänkt göra liknande fast i lila och guld. Har du tryckt med specialgjorda stämplar på framsidan, era namn och datumet? Jag hoppas att mina kort blir lika fina som dina! =)

• propp

cilias skrev 2008-10-15 16:22:56 följande:

propp: Dina kort var verkligen jättefina! Jag har tänkt göra liknande fast i lila och guld. Har du tryckt med specialgjorda stämplar på framsidan, era namn och datumet? Jag hoppas att mina kort blir lika fina som dina! =)
    Det är bara hjärtat på framsidan som är en stämpel...våra namn är skrivet i typsnitt Scriptina och datumet i typsnitt Licinia Aged.
  • Vargtassa

Har gjort väldigt enkla kort. Bild finns i mitt galleri

• Soon to be wed

Jag är supernöjd med mina, beställde fr Calligraphen efter mina egna färger, ramade in dessa kort och så hade jag rullar med informationsblad och chiffongrosetter och slog in allt i fina paket, se bilder i mitt galleri.

• Soon and very soon

soon to be wed: det går inte att se ditt galleri!

• koholma

Ab fab skrev 2008-10-15 15:06:06 följande:

inbjudningarna finns i mitt gallerimenyer och gästpresentationer syns på adlercreutzilerum.blogspot.com/2007/09/gstern...
    Vilka jättesnygga inbjudningar! Var det svårt att få till den hemliga fickan på insidan?
  • september2009bröllop

har gjort lite fler inbjudningar nu som ligger i mitt galleri

• lönnsjö

Prov på inbjudan finns i mitt galleri. Inlagan med rosor ska vara ljusrosa istället.

Svar på tråden Hur ser era inbjudninskort osv ut? (ni som gjort själva!)